Jeg gider ikke at være gravid mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

afrobabies

SussieThyssen skriver:

Det er der jo nogle der får lov til, netop pga smerter og gener.
Hvor langt har du igen??

28. maj har jeg termin, så der er længe til... Jeg havde også disse smerter i min sidste graviditet, men ikke i så stor en grad som nu, det var ikke hver uge jeg havde det, min det er hver dag nu, og det holder bare ikke, når jeg har en datter at passe også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Maja88

victoria2008 skriver:

Nu må vi se... Lige nu kan jeg kun fokusere på at få baby ud, og jeg vil bearbejde min læge på sygehuset om, om jeg ikke kan blive sat igang, når jeg har 3 uger til termin....

hvorfor tænke de tanker...

hvad med at se om det ikke hjælper ved en fys først.. lyder lidt som noget iskias...

det er jo ikke godt for babyen at blive født før... selvom den er fuldbåren.. jeg kan også først få kejsersnit når jeg er 39 og de ville gerne have rykket det tættere på terminen.. men passede ikke med de dage de laver PKS.

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

Maja88 skriver:

hvorfor tænke de tanker...

hvad med at se om det ikke hjælper ved en fys først.. lyder lidt som noget iskias...

det er jo ikke godt for babyen at blive født før... selvom den er fuldbåren.. jeg kan også først få kejsersnit når jeg er 39 og de ville gerne have rykket det tættere på terminen.. men passede ikke med de dage de laver PKS.

Når man er 37+ henne så sker der ikke noget ved at føde, ergo er det ok at blive sat igang, især når man har en del smerter... Men nu vil jeg se om jeg lige skal forbi en fys, men jeg vil helt sikkert snakke med min læge på sygehuset om det.... Jeg er derinde hver 4. uge alligevel, grundet graviditets sukkersyge, hvilket også kan gøre at de vil sætte mig igang før tid...

Anmeld

19. februar 2011

Maja88

victoria2008 skriver:

Når man er 37+ henne så sker der ikke noget ved at føde, ergo er det ok at blive sat igang, især når man har en del smerter... Men nu vil jeg se om jeg lige skal forbi en fys, men jeg vil helt sikkert snakke med min læge på sygehuset om det.... Jeg er derinde hver 4. uge alligevel, grundet graviditets sukkersyge, hvilket også kan gøre at de vil sætte mig igang før tid...

jeg er 37+ og spurgte om de ikke bare kunne tage den næste torsdag så..

og det vil de ikke fordi det ikke er godt for babyen, selvom man siger der ingen farer er, så er der stadig flere senfølger osv.

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

Maja88 skriver:

jeg er 37+ og spurgte om de ikke bare kunne tage den næste torsdag så..

og det vil de ikke fordi det ikke er godt for babyen, selvom man siger der ingen farer er, så er der stadig flere senfølger osv.

Ok, hvilken kommune hører du til? Den har jeg godt nok aldrig hørt før... Har altid hørt at PKS bliver sat til 14 dage før termin

Anmeld

19. februar 2011

Maja88

victoria2008 skriver:

Ok, hvilken kommune hører du til? Den har jeg godt nok aldrig hørt før... Har altid hørt at PKS bliver sat til 14 dage før termin

jeg hører til Herning Kommune...

nej det er de gået væk fra.. jeg føder kun 39+0 fordi det er en torsdag. ellers var jeg blevet sat senere først.

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

Maja88 skriver:

jeg hører til Herning Kommune...

nej det er de gået væk fra.. jeg føder kun 39+0 fordi det er en torsdag. ellers var jeg blevet sat senere først.

Ok, ja så er det da noget nyt... Men jeg er også i Herning, men jeg ved jo heller ikke hvad der sker, emn jeg tror jeg har lidt muligheder for at kunne blive sat igang før tid, både pga smerter men også sukkersygen...

Anmeld

19. februar 2011

Den lykkelige

victoria2008 skriver:

Lyder ikke rart som du har det

Mht igangsættelse så tror jeg ikke de vil, selvom man siger at barnet er "færdigt" i uge 37.. Jeg var indlagt fra 37+0 - 37+3 og havde det virkelig dårligt, spurgte om der var mulighed for igangsættelse.. Det ville de ikke fordi kroppen ikke er klar på en fødsel endnu.. er ikke blødgjort og smidig nok.. Fordi der sker meget de sidste uger.. Jeg ville ellers vildt gerne sættes igang fordi jeg havde det så dårligt!! Men de sagde så længe baby har det fint så ville det måske ende i en lang, hård og traumatisk fødsel fordi kroppen ikke er klar og de begyndte sætte mig igang..
Så måske det bedre prøve de ting som de andre også foreslår..

Anmeld

19. februar 2011

Maja88

milopilo skriver:

Mht igangsættelse så tror jeg ikke de vil, selvom man siger at barnet er "færdigt" i uge 37.. Jeg var indlagt fra 37+0 - 37+3 og havde det virkelig dårligt, spurgte om der var mulighed for igangsættelse.. Det ville de ikke fordi kroppen ikke er klar på en fødsel endnu.. er ikke blødgjort og smidig nok.. Fordi der sker meget de sidste uger.. Jeg ville ellers vildt gerne sættes igang fordi jeg havde det så dårligt!! Men de sagde så længe baby har det fint så ville det måske ende i en lang, hård og traumatisk fødsel fordi kroppen ikke er klar og de begyndte sætte mig igang..

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

milopilo skriver:

Jeg vil i hvert fald tage en snak med min læge på sygehuset, hvad han siger til det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.