Jeg gider ikke at være gravid mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Bondepigen

victoria2008 skriver:

Jeg tror også bare at jeg tænker at når det er nerverne det gør ondt i, så er der vel ikke meget at gøre... Jeg kan forstå hvis det er muskler eller led det gør ondt i....

Jo, det kan man godt med både akupunktur og massage... Det er jo muskler og det hele der forskubber sig, når der sidder nerver i klemme... og jo mere ondt det gør, jo mere sidder nerven fast, da man spænder i sine muskler... så det gælder om at få musklerne til at slappe af, eller få strukket godt ud, så kan det være det smutter på plads...

Jeg er meget hypermobil og har dagligt smerter pga. nerver der sidder fastklemt, så jeg har lært mig selv at få knækket mine led og "smutte" muskler, så jeg nogle gange kan få det sat på plads... Men tror det ville være god til dig med en kiropraktor eller fysioterapeut...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

SussieThyssen

victoria2008 skriver:

Nu har jeg i perioder haft så mange stikkende smerter i siden og i maven.... Nu er de så begyndt at strække sig fra skridtet og helt op i skulderen Det giver så mange smerter at jeg ind imellem bare ligger og tuder... Ikke nok med det, så er jeg alene med en 2 årig pige, som også skal passes... Det er bare det værste jeg har været ude for

Jamen du skal da til en fys eller en kiropraktor...eller måske have noget akupunktur.
Så se at komme afsted med dig din stakkel.
Sikke da en stupid læge du har

Kærligst
sussie

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

SussieThyssen skriver:

Jamen du skal da til en fys eller en kiropraktor...eller måske have noget akupunktur.
Så se at komme afsted med dig din stakkel.
Sikke da en stupid læge du har

Kærligst
sussie

Jeg er nu ikke sur på min læge, hun er god nok...

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

victoria2008 skriver:

Jeg er nu ikke sur på min læge, hun er god nok...

Det er også fint nok...og jeg ville heller ikke fornærme hende..men synes godt hun kunne bruge øverste etage og anbefale dig at komme til en fys.

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

SussieThyssen skriver:

Det er også fint nok...og jeg ville heller ikke fornærme hende..men synes godt hun kunne bruge øverste etage og anbefale dig at komme til en fys.

Jeg har måske ikke omtalt det så meget til hende, da det ikke har plaget mig hele tiden, det er føst kommet indenfor den sidste uges tid, at det er hver dag jeg har det... Jeg har lige skrevet en mail til hende nu, om jeg måske skal henvises til en fys, jeg har været ved fys før, grundet noget andet...

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

victoria2008 skriver:

Jeg har måske ikke omtalt det så meget til hende, da det ikke har plaget mig hele tiden, det er føst kommet indenfor den sidste uges tid, at det er hver dag jeg har det... Jeg har lige skrevet en mail til hende nu, om jeg måske skal henvises til en fys, jeg har været ved fys før, grundet noget andet...

Det var en rigtig god ide.
Jeg tror du vil få rigtig meget glæde af det.

Anmeld

19. februar 2011

Mormilla

victoria2008 skriver:

Jo, men jeg kan jo ikke afsætte hende hver dag... Jeg priser mig lykkelig for hverdagen, hvor hun kommer i vuggestuen, men weekenderne er et helvede....

Nej ved godt at man ikke kan få hjælp hver dag. Men i weekenderne kunne det jo være at der var nogen som ville komme over i nogen timer så du bare kunne slappe af. Synes selv at et par timer gør meget!!!

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

Mormilla skriver:

Nej ved godt at man ikke kan få hjælp hver dag. Men i weekenderne kunne det jo være at der var nogen som ville komme over i nogen timer så du bare kunne slappe af. Synes selv at et par timer gør meget!!!

De par timer prøver jeg så at få, når hun sover middagssøvn...

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

SussieThyssen skriver:

Det var en rigtig god ide.
Jeg tror du vil få rigtig meget glæde af det.

Nu må vi se... Lige nu kan jeg kun fokusere på at få baby ud, og jeg vil bearbejde min læge på sygehuset om, om jeg ikke kan blive sat igang, når jeg har 3 uger til termin....

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

victoria2008 skriver:

Nu må vi se... Lige nu kan jeg kun fokusere på at få baby ud, og jeg vil bearbejde min læge på sygehuset om, om jeg ikke kan blive sat igang, når jeg har 3 uger til termin....

Det er der jo nogle der får lov til, netop pga smerter og gener.
Hvor langt har du igen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.