Jeg gider ikke at være gravid mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

ChatH

victoria2008 skriver:

Jeg prøver lige fyssen hvis min læge giver en henvisning

Okay det gik jeg også til og det hjalp ikke en dyt!! bare lige så du ved det. to gange til kiropraktor og det var væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

afrobabies

SussieThyssen skriver:

Som bondepigen siger, så er det både godt og ondt med den stædighed..så vær god ved dig selv, og kræv lidt midre af dig.

Og du må sørme være god ved din lille pige...hun kan jo ikek gøre for, at mor har det svært.
Så hellere bede andre om at give en ekstra hånd.
Husk på..det er ingen skam at bede om hjælp, hvis man har brug for den, men det er en skam IKKE at gøre det!

Jeg har en god pige, som heldigvis er god til at underholde sig selv for det meste, så det går.... Jeg er bare træt af hele situationen

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

Chatarina skriver:

Okay det gik jeg også til og det hjalp ikke en dyt!! bare lige så du ved det. to gange til kiropraktor og det var væk

Ok, jeg har prøvet fys før, for noget andet, men han var god til mange ting, så jeg vil se om jeg ikke kan få ham igen, han kunne både udføre fys og lidt kiro

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

victoria2008 skriver:

Jeg har en god pige, som heldigvis er god til at underholde sig selv for det meste, så det går.... Jeg er bare træt af hele situationen

Det kan jeg godt forstå...*trøste*

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

bondepigen skriver:

Pas på med den stædighed... Den kan være fin i mange situationer, men lige her må du ikke være stædig, for det kan ødelægge din krop på lang sigt. Min stædighed mht. Smerter har gjort at jeg i dag ikke KAN blive smertefri, hverken ved hjælp af det ene eller det andet...og især når det gælder nerver der sidder i klemme, så skal man altså passe på sig selv, for hvis nerverne ikke virker kan man altså i ekstremt uheldige tilfælde blive delvis lam....

Jeg presser nu heller ikke mig selv, så det er ikke med hensyn til det fysiske at jeg er stædig, der smider jeg mig på sofaen, så det kan jeg nu godt

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

SussieThyssen skriver:

Det kan jeg godt forstå...*trøste*

Jeg prøver lige at se om ikke min læge kan komme med noget positivt på mandag...

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

victoria2008 skriver:

Jeg prøver lige at se om ikke min læge kan komme med noget positivt på mandag...

God ide vense

Anmeld

19. februar 2011

Bondepigen

victoria2008 skriver:

Jeg presser nu heller ikke mig selv, så det er ikke med hensyn til det fysiske at jeg er stædig, der smider jeg mig på sofaen, så det kan jeg nu godt

Jeg mener såmænd hellerikke med at presse dig selv fysisk... mere at du ikke får gjort noget ved det... for det skal du altså, hvis du vil passe på dig selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.