Jeg gider ikke at være gravid mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.929 visninger
57 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

afrobabies

Nu har jeg i perioder haft så mange stikkende smerter i siden og i maven.... Nu er de så begyndt at strække sig fra skridtet og helt op i skulderen Det giver så mange smerter at jeg ind imellem bare ligger og tuder... Ikke nok med det, så er jeg alene med en 2 årig pige, som også skal passes... Det er bare det værste jeg har været ude for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

SimoneL

Du får lige et og et for at det hurtigt bliver bedre.

Har du været forbi lægen med det?

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

SimoneL skriver:

Du får lige et og et for at det hurtigt bliver bedre.

Har du været forbi lægen med det?

Tak skal du have, men nej, det bliver ikke bedre, kun værre, og lægen kan ikke gøre noget ved det, fordi det er nerverne som sidder i klemme, så det er kun hvis det går over i noget andet.....

Anmeld

19. februar 2011

Trinemusen

Føler med dig! Det må være hårdt og opslidende!

Men hold ud- der venter dig noget fantastisk. selvom det er svært at se lyst på det lige nu.

Jeg er 4 måneder henne, og syntes sku heller ik det er lige sjovt. jeg har også ondt, og nerver der sætter sig i klemme midt om natten så jeg bare vågner i SMERTE kan jeg godt love dig for. Og jeg ved hvor ondt det gør

Jeg prøver selv at få det vendt til noget positivt, fordi jeg ved hvad jeg går i møde når min lille guldklump kommer ud, er det hele turen værd!

Håber du kommer nogenlunde igennem det... 

Sender dig et 

Hilsen Trine

Anmeld

19. februar 2011

Bondepigen

victoria2008 skriver:

Tak skal du have, men nej, det bliver ikke bedre, kun værre, og lægen kan ikke gøre noget ved det, fordi det er nerverne som sidder i klemme, så det er kun hvis det går over i noget andet.....

Har du talt med din jordemoder om der findes en ordning, hvor du kan få akupunktur eller noget under graviditet... Det findes der her i Herning kommune, og jeg ved, at jeg kommer til at benytte mig af det på et tidspunkt...

God bedring!

Anmeld

19. februar 2011

Mormilla

victoria2008 skriver:

Nu har jeg i perioder haft så mange stikkende smerter i siden og i maven.... Nu er de så begyndt at strække sig fra skridtet og helt op i skulderen Det giver så mange smerter at jeg ind imellem bare ligger og tuder... Ikke nok med det, så er jeg alene med en 2 årig pige, som også skal passes... Det er bare det værste jeg har været ude for

Åhh hvor er det træls at du har det så skidt. Jeg har os selv ondt og en søn på snart 3år. Men jeg har så en dejlig mand som tager ham det meste af tiden så jewg kan slappe af.

Har du ikke noget familie som kan komme og hjælpe dig???

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

Mormilla skriver:

Åhh hvor er det træls at du har det så skidt. Jeg har os selv ondt og en søn på snart 3år. Men jeg har så en dejlig mand som tager ham det meste af tiden så jewg kan slappe af.

Har du ikke noget familie som kan komme og hjælpe dig???

Jo, men jeg kan jo ikke afsætte hende hver dag... Jeg priser mig lykkelig for hverdagen, hvor hun kommer i vuggestuen, men weekenderne er et helvede....

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

bondepigen skriver:

Har du talt med din jordemoder om der findes en ordning, hvor du kan få akupunktur eller noget under graviditet... Det findes der her i Herning kommune, og jeg ved, at jeg kommer til at benytte mig af det på et tidspunkt...

God bedring!

Jeg er ikke meget for akupunktur, synes bare at det gør vildt ondt, så det er jeg ikke tilhænger af....

Anmeld

19. februar 2011

Bondepigen

victoria2008 skriver:

Jeg er ikke meget for akupunktur, synes bare at det gør vildt ondt, så det er jeg ikke tilhænger af....

Hmm, så har du vist prøvet en akupunktør der ikke var særlig god, eller osse har du ikke slappet af... Det har kun gjort ondt på mig en gang, og det var fordi jeg flyttede på mig, så rykker nålen sig jo osse... Ellers synes jeg bare det er guld værd...

Anmeld

19. februar 2011

Bondepigen

Hvad så med fyisioterapi?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.