Mega pisse ulækkert...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

NoName

ADDDD

Ej fuck, det er virkelig klamt... Han må lide af en alvorlig brist og en seriøs vævefejl i nathuen. Jeg HÅBER at politiet fanger ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Bom

Kan kun sige at du ikke er alene, blemanden/damen har også haft ringet til mig..

Og da personen sagde at han/hun havde kigget i vores skraldespand, blev jeg noget overrasket, for normalt står den oppe ved huset, men lige den dag havde vi kørt den ned til vejen, fordi den skulle tømmes.. Skummelt..

Anmeld

19. februar 2011

DLM

Puha for en oplevelse

sidder her og bliver helt utilpas på dine vegne.... du skal lige ha

håber de fanger den syge stodder, sådan nogle samtaler burde man kun opleve folk få i en gyser film. føj føj føj for en klammert

Anmeld

19. februar 2011

DLM

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Kan kun sige at du ikke er alene, blemanden/damen har også haft ringet til mig..

Og da personen sagde at han/hun havde kigget i vores skraldespand, blev jeg noget overrasket, for normalt står den oppe ved huset, men lige den dag havde vi kørt den ned til vejen, fordi den skulle tømmes.. Skummelt..

har det så også været flere gange h*n har ringet?

det er simpelthen for nasty sådan noget

Anmeld

19. februar 2011

Maalene

Håber I har haft en nogenlunde rolig nat allesammen...

Håber politiet har fanget ham i nattens løb...

Er helt nervøs for dig, nu du ikke er kommet med en update endnu - håber alt er i den skønneste orden

Anmeld

19. februar 2011

Bom

DLM skriver:

har det så også været flere gange h*n har ringet?

det er simpelthen for nasty sådan noget

Personen ringede vel 5-6 gange samme aften, men jeg tog den kun de 2 første gange, så gad jeg ikke det pjat mere.. Og nu hver, hvis der er nogen der ringer med hemmeligt nr, så tager jeg den aldrig..

Anmeld

19. februar 2011

LinLin

quar20 skriver:

Jeg har haft nogle babyting til salg på guloggratis i et godt stykke tid nu her, og har samtidig haft en blespand til salg derinde inkl. en potte og hoved/halefad..!!

Så får jeg så en opringning nu her til aften som lyder følgende:

Mig : Hej det er Maria

Person : Hej - jeg kan se via. guloggratis at du har en blespand, potte og et hovedhalefad til salg. har du det stadig?

M : Ja det har jeg da.

P : Har du så ikke små børn længere?

M : Hmm jo men vi bruger ikke tingene og de står bare og fylder - derfor sælger jeg det.

P : Jamen bruger dine børn ikke bleer længere?

M : Ej nu syntes jeg du bliver personlig. Vil du købe det eller?

P : Nej tak - jeg ville bare høre om jeg ikke må overtager nogle bleer fra dine børn.

M : HVAD SNAKKER DU OM? - Og hvor HELVED ved du fra at jeg har flere børn?

P : Jeg har været i din skraldespand og taget nogle brugte bleer.

M : Du er fandme for meget du er.

Jeg lægger så på..

5min efter ringer telefonen igen.

M : Hej det er Maria

P : Du har et stor og lille barn ikke.

M : NU STOPPER DU SIMPELTHEN.

P : Jamen du har str. 6 og str. 2 bleer i din skraldespand.

M : Jeg kontakter nu politiet - jeg vil simpelthen ikke finde mig i det her mere.

P : De kan ikke fange mig - men jeg kan fange dig.

Også blir der lagt på...

Spørg lige om jeg sidder og ryster og er klam overalt..!! Har nu kontakte politiet og de fortæller så at der er mange hundrede anmeldeser som minde rmeget om vores dog siger personen ikke noget om størrelserne på bleerne, så det beviser jo så at personen der ringer virkelig gør noget ud af det... ...!!

Så en opfordring til jer der sælger ting - lad vær med at skrive telefonnummer...!! Min telefon kimer helt vildt endnu, og Politiet sagde at jeg først måtte tage den igen om 30min. Først der kan de få sat sporring på..!! ARHH

Ham har jeg ogsp snakket med - båfde på arbejde (Vs) og herhjemme

Han gør altså ikke noget! Jeg slukkede min tlf en time og så ringede han ikke mere...

Anmeld

19. februar 2011

DLM

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Personen ringede vel 5-6 gange samme aften, men jeg tog den kun de 2 første gange, så gad jeg ikke det pjat mere.. Og nu hver, hvis der er nogen der ringer med hemmeligt nr, så tager jeg den aldrig..

men stadig grimt at sådan en ringer, heldig du kunne slippe af med ham.

jeg tager bestemt heller aldrig hemmeligt nr.

Anmeld

19. februar 2011

Vial

quar20 skriver:

Update : Der er nu sat sporring på min telefon og lige i det politiet ankommer til min adresse og jeg lukker døren op - ringer min telefon endnu engang og det er HAM/HENDE..!

Jeg sætter medhør på og der blir sagt følgende :

M: Det er Maria.

P: Du behøver altså ikke blive sur på mig.

M : Hvad mener du?

P : Jamen jeg gør dig jo ikke noget. Jeg kan bare godt li at have brugte bleer på.

M : Det var da en træls hobby at have - er du klar over det er en kæmpe bakteriebombe - Politiet skrald griner dog uden lyd.

P : Du skal ikke gøre grin med mig.

M : Det gør jeg hellere ikke, men du kan jo blive meget syg.

P : Hvorfor er du ikke bange for mig mere?

M : Jeg har overhovedet ikke været bange for dig - jeg ved jo godt du er syg - du kan jo ikke gøre for det.

P : JEG ER IKKE SYG ( råber personen ) - Jeg ELSKER bare at holde øje med folk.

M : har du da ikke andet at give dig til.

P : Hils Politiet fra mig

Også blev der lagt på..!! Da Personen sagde sidste sætning " Hils Politiet fra mig" - løb de ud og er stadig derude og leder.. Har ikke modtaget flere opkald - og forhåbentlig kommer der ikke flere..!!

Nu syntes jeg altså det blir FOR ulækkert..!! Har lavet en aftale om at Politiet kører forbi herude flere gange i nat, og jeg skal ringe hvis jeg høre ham igen. Sporring er sat til en bestemt dag og klokslet for hvornår det stopper ( det er bedst ikke at sige hvornår - man kan jo åbenbart ikke være for sikker ) - Så nu vil jeg FORSØGE at lægge mig ind i sengen..!! Har simpelthen båret Tino ind i vores seng i nat - er SÅ utryg ved at han skal ligge på hans eget værelse med lukket dør..!! Ja Ja har total nøja på lige nu..!!

Mon ikke han har oplysningerne her fra baby.dk??

Altså at politiet var på vej. Man kan jo bare google blemand, så er man herinde.. I din profil kan man også se, hvor gamle dine børn er osv.

Jeg ville lige lukke profilen, hvis jeg var dig.

I øvrigt. Hvor er det mega hamrende klamt.

Syge stodder.

Anmeld

19. februar 2011

Kamulla

årh gud hvor ubehageligt og klamt  

håber sku de fanger ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.