Mega pisse ulækkert...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

SussieThyssen

Du får lige et stort trøstekram her på sengetersklen af mig.
Fy da for en historie.
Sov nu godt..og pas godt på dig.
Ikke jeg tror han vil gøre dig noget, men det er ubehageligt.
har prøvet at have en stønner i telefonen et par gange gennem årene, men dem kurerede jeg, så de ikke ringede igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Low

quar20 skriver:

Update : Der er nu sat sporring på min telefon og lige i det politiet ankommer til min adresse og jeg lukker døren op - ringer min telefon endnu engang og det er HAM/HENDE..!

Jeg sætter medhør på og der blir sagt følgende :

M: Det er Maria.

P: Du behøver altså ikke blive sur på mig.

M : Hvad mener du?

P : Jamen jeg gør dig jo ikke noget. Jeg kan bare godt li at have brugte bleer på.

M : Det var da en træls hobby at have - er du klar over det er en kæmpe bakteriebombe - Politiet skrald griner dog uden lyd.

P : Du skal ikke gøre grin med mig.

M : Det gør jeg hellere ikke, men du kan jo blive meget syg.

P : Hvorfor er du ikke bange for mig mere?

M : Jeg har overhovedet ikke været bange for dig - jeg ved jo godt du er syg - du kan jo ikke gøre for det.

P : JEG ER IKKE SYG ( råber personen ) - Jeg ELSKER bare at holde øje med folk.

M : har du da ikke andet at give dig til.

P : Hils Politiet fra mig

Også blev der lagt på..!! Da Personen sagde sidste sætning " Hils Politiet fra mig" - løb de ud og er stadig derude og leder.. Har ikke modtaget flere opkald - og forhåbentlig kommer der ikke flere..!!

Nu syntes jeg altså det blir FOR ulækkert..!! Har lavet en aftale om at Politiet kører forbi herude flere gange i nat, og jeg skal ringe hvis jeg høre ham igen. Sporring er sat til en bestemt dag og klokslet for hvornår det stopper ( det er bedst ikke at sige hvornår - man kan jo åbenbart ikke være for sikker ) - Så nu vil jeg FORSØGE at lægge mig ind i sengen..!! Har simpelthen båret Tino ind i vores seng i nat - er SÅ utryg ved at han skal ligge på hans eget værelse med lukket dør..!! Ja Ja har total nøja på lige nu..!!

Hvor er dét bare sindsygt!! og mærkeligt.. personen må kunne se dig et eller andet sted fra eller rode i dine ting... det der er godt nok skummelt 

Anmeld

19. februar 2011

Low

SussieThyssen skriver:

Du får lige et stort trøstekram her på sengetersklen af mig.
Fy da for en historie.
Sov nu godt..og pas godt på dig.
Ikke jeg tror han vil gøre dig noget, men det er ubehageligt.
har prøvet at have en stønner i telefonen et par gange gennem årene, men dem kurerede jeg, så de ikke ringede igen.

Kærligst
Sussie

Fortæl?

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

Low skriver:

Fortæl?

Jeg fyrede bare denne her af:
Ikke i aften skat...jeg har hovedpine!

Og så lagde han på

Anmeld

19. februar 2011

Low

SussieThyssen skriver:

Jeg fyrede bare denne her af:
Ikke i aften skat...jeg har hovedpine!

Og så lagde han på

Nåe okay .. jeg troede lige du havde fundet på et eller andet som de virkelig synes var et turn off .. du ved hvor man har lyst til at se sådan her ud  

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

Low skriver:

Nåe okay .. jeg troede lige du havde fundet på et eller andet som de virkelig synes var et turn off .. du ved hvor man har lyst til at se sådan her ud  

Næ..men vil da tro..at det har virket så forbløffende på dem, at det faktisk har virket som en kold afvaskning. Eller måske har jeg bare fået givet vedkommende et godt grin...og så er det også fint nok med mig.
Bange for dem er jeg ikke

Anmeld

19. februar 2011

Steph_Laurits

Ej føj hvor ulækkert!!

Sidder her og har den styggeste gåsehud og kriblen ned af ryggen!

Håber politiet finder den syge nar!!!

En STOR  til dig!

Anmeld

19. februar 2011

Low

SussieThyssen skriver:

Næ..men vil da tro..at det har virket så forbløffende på dem, at det faktisk har virket som en kold afvaskning. Eller måske har jeg bare fået givet vedkommende et godt grin...og så er det også fint nok med mig.
Bange for dem er jeg ikke

Haha ja det har du nok ret i

Anmeld

19. februar 2011

Alberts/

benjamins'mor skriver:

Der er også flere her i blokken der har blebørn, så hvis sådan nogle klamme mennesker gør det, kan de ikke se hvis der er hvis.

Men enig, det er simpelthen bare for klamt. Så er man fandme ikke helt normal oven i hovedet. Jeg ville fandme også blive bange hvis folk kiggede i mit skrald. Men er nu også glad for vi har en container hernede, så ingen kan se hvad jeg smider ud. Puha, sikke en træls oplevelse ts har fået sig.

det er vel kun albert, benjamin og jess der er ble børn her? og så er der vist en der er gravid,(;

Anmeld

19. februar 2011

PernilleB

quar20 skriver:

Jeg har haft nogle babyting til salg på guloggratis i et godt stykke tid nu her, og har samtidig haft en blespand til salg derinde inkl. en potte og hoved/halefad..!!

Så får jeg så en opringning nu her til aften som lyder følgende:

Mig : Hej det er Maria

Person : Hej - jeg kan se via. guloggratis at du har en blespand, potte og et hovedhalefad til salg. har du det stadig?

M : Ja det har jeg da.

P : Har du så ikke små børn længere?

M : Hmm jo men vi bruger ikke tingene og de står bare og fylder - derfor sælger jeg det.

P : Jamen bruger dine børn ikke bleer længere?

M : Ej nu syntes jeg du bliver personlig. Vil du købe det eller?

P : Nej tak - jeg ville bare høre om jeg ikke må overtager nogle bleer fra dine børn.

M : HVAD SNAKKER DU OM? - Og hvor HELVED ved du fra at jeg har flere børn?

P : Jeg har været i din skraldespand og taget nogle brugte bleer.

M : Du er fandme for meget du er.

Jeg lægger så på..

5min efter ringer telefonen igen.

M : Hej det er Maria

P : Du har et stor og lille barn ikke.

M : NU STOPPER DU SIMPELTHEN.

P : Jamen du har str. 6 og str. 2 bleer i din skraldespand.

M : Jeg kontakter nu politiet - jeg vil simpelthen ikke finde mig i det her mere.

P : De kan ikke fange mig - men jeg kan fange dig.

Også blir der lagt på...

Spørg lige om jeg sidder og ryster og er klam overalt..!! Har nu kontakte politiet og de fortæller så at der er mange hundrede anmeldeser som minde rmeget om vores dog siger personen ikke noget om størrelserne på bleerne, så det beviser jo så at personen der ringer virkelig gør noget ud af det... ...!!

Så en opfordring til jer der sælger ting - lad vær med at skrive telefonnummer...!! Min telefon kimer helt vildt endnu, og Politiet sagde at jeg først måtte tage den igen om 30min. Først der kan de få sat sporring på..!! ARHH

ejhhh...  ejejejejej...!!! Nej nje, det gør man bare ikke sådan noget... føj for en klam person.... Hvor fucked op i hovedet kan man være..???!!!

kan godt forstå du rystede over det hele... hvem kunne ikke vide a hvis personen stod udenfor samtidig... Øv for en tanke... Håber du ikke var alene hjemme, jeg ville i hvertfald have ringet efter nogen... håber du er kommet lidt ovenpå igen.... og kommer vedkommende igen, så skriver du bare til os her inde, så kommer vi og holder vagt ved dig hus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.