Mega pisse ulækkert...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Kruse90

nej nej nej sådan en SVIN!

Hvor må det være uhyggeligt siden personen ved hvad str. bleer
Er det en mand eller dame?

Og han jo ligedrem truer dig, men at han kan fange dig:s

Ej kan godt forstå du blev bange søøde. Jeg ville være panikslagen.

Har han så haft ringet efter der er sporring på?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

<3

Ad for helvede da!! hvor mega ulækkert!

Har politiet fået fat på ham??

Anmeld

19. februar 2011

quar20

Vi blev vækket - eller nærmere jeg blev vækket i nat kl. ca 3.30 - Politiet kunne se der gik opkald ind på min telefon - men jeg havde jo den på lydløs som jeg plejer..!! - Også ville de ha jeg tog den, fordi den første sporring ikke viste andet end en radius af 10km..  JA TAK SKÆBNE det havde jeg jo gættet hvis han ved politiet kom

Så i nat har jeg haft 7 opkald nødagtig magen til de to jeg har beskrevet..!! VIRKELIG KLAMT..

Manden er rystet og syntes det er møg ulækkert..!! Vi har lidt travlt her til morgen - så jeg skriver lidt senere om det hele men han er IKKE FANGET

Anmeld

19. februar 2011

Kruse90

quar20 skriver:

Vi blev vækket - eller nærmere jeg blev vækket i nat kl. ca 3.30 - Politiet kunne se der gik opkald ind på min telefon - men jeg havde jo den på lydløs som jeg plejer..!! - Også ville de ha jeg tog den, fordi den første sporring ikke viste andet end en radius af 10km..  JA TAK SKÆBNE det havde jeg jo gættet hvis han ved politiet kom

Så i nat har jeg haft 7 opkald nødagtig magen til de to jeg har beskrevet..!! VIRKELIG KLAMT..

Manden er rystet og syntes det er møg ulækkert..!! Vi har lidt travlt her til morgen - så jeg skriver lidt senere om det hele men han er IKKE FANGET

FØJ altså, er dybt rystet.
Håber godt nok de fanger ham

Anmeld

19. februar 2011

Frk.S

quar20 skriver:

Hold kæft hvor er det bare ulækkert, at han bare bliver ved med at ringe hele natten! Jeg bliver så gal på dine vegne! 

Fik de så heller ikke noget ud af sporingen i nat?? 

Anmeld

19. februar 2011

quar20

Frk.S skriver:

Hold kæft hvor er det bare ulækkert, at han bare bliver ved med at ringe hele natten! Jeg bliver så gal på dine vegne! 

Fik de så heller ikke noget ud af sporingen i nat?? 

De når kun at se at han ringer fra en radius af 10 km også det sidste opkald jeg fik ku de se en radius af 15km..!!

Sidste opkald jeg fik var kl. 06.21

Nu er der så en igen der har haft ringet men det nåede jeg simpelthen ikke for vi har fået nye møbler til Tino så de sku sættes på plads..!!

Anmeld

19. februar 2011

quar20

Kruse90 skriver:

FØJ altså, er dybt rystet.
Håber godt nok de fanger ham

Det håber jeg godt nok også..!! Sidder nu alene hjemme med Liam..!! Heldigvis er vores udlejer ved at renoverer lejligheden ved siden af sammen med de nye beboere, men det sku skummelt alligevel selvom det er lyst..

Anmeld

19. februar 2011

DLM

quar20 skriver:

De når kun at se at han ringer fra en radius af 10 km også det sidste opkald jeg fik ku de se en radius af 15km..!!

Sidste opkald jeg fik var kl. 06.21

Nu er der så en igen der har haft ringet men det nåede jeg simpelthen ikke for vi har fået nye møbler til Tino så de sku sættes på plads..!!

det er simpelthen for ulækkert, det virker jo som om han/hun stalker dig

Anmeld

19. februar 2011

Enayia

quar20 skriver:

Jeg har haft nogle babyting til salg på guloggratis i et godt stykke tid nu her, og har samtidig haft en blespand til salg derinde inkl. en potte og hoved/halefad..!!

Så får jeg så en opringning nu her til aften som lyder følgende:

Mig : Hej det er Maria

Person : Hej - jeg kan se via. guloggratis at du har en blespand, potte og et hovedhalefad til salg. har du det stadig?

M : Ja det har jeg da.

P : Har du så ikke små børn længere?

M : Hmm jo men vi bruger ikke tingene og de står bare og fylder - derfor sælger jeg det.

P : Jamen bruger dine børn ikke bleer længere?

M : Ej nu syntes jeg du bliver personlig. Vil du købe det eller?

P : Nej tak - jeg ville bare høre om jeg ikke må overtager nogle bleer fra dine børn.

M : HVAD SNAKKER DU OM? - Og hvor HELVED ved du fra at jeg har flere børn?

P : Jeg har været i din skraldespand og taget nogle brugte bleer.

M : Du er fandme for meget du er.

Jeg lægger så på..

5min efter ringer telefonen igen.

M : Hej det er Maria

P : Du har et stor og lille barn ikke.

M : NU STOPPER DU SIMPELTHEN.

P : Jamen du har str. 6 og str. 2 bleer i din skraldespand.

M : Jeg kontakter nu politiet - jeg vil simpelthen ikke finde mig i det her mere.

P : De kan ikke fange mig - men jeg kan fange dig.

Også blir der lagt på...

Spørg lige om jeg sidder og ryster og er klam overalt..!! Har nu kontakte politiet og de fortæller så at der er mange hundrede anmeldeser som minde rmeget om vores dog siger personen ikke noget om størrelserne på bleerne, så det beviser jo så at personen der ringer virkelig gør noget ud af det... ...!!

Så en opfordring til jer der sælger ting - lad vær med at skrive telefonnummer...!! Min telefon kimer helt vildt endnu, og Politiet sagde at jeg først måtte tage den igen om 30min. Først der kan de få sat sporring på..!! ARHH

Det er SÅ sygt, det er ikke første gang jeg har hørt om det der. Der har været en del om det på gul og gratis. Hvor er det træls for jer! Håber fanme snart de finder ud af hvem det er. Syge stodder.

Anmeld

19. februar 2011

quar20

DLM skriver:

det er simpelthen for ulækkert, det virker jo som om han/hun stalker dig

Ja lige præcis..!! Kan slet ikke ha det..!!

Men er samtidig ALT for stædig - han/hun skal dæme ikke drive mig fra mit eget hjem...!!  - Men idag skal min fætter på 10 år sove her også skal vi bare råhygge..!! Imorgen er vi slet ikke hjemme - og når Rasmus så er på job, kommer min far herud, eller også tager jeg ind til ham..!!

Syntes det er smadder ubehageligt at sidde alene i den store lejlighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.