Mega pisse ulækkert...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

twinny

puhaaa ad... føj en klam stodder....

du får lige en herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

quar20

Update : Der er nu sat sporring på min telefon og lige i det politiet ankommer til min adresse og jeg lukker døren op - ringer min telefon endnu engang og det er HAM/HENDE..!

Jeg sætter medhør på og der blir sagt følgende :

M: Det er Maria.

P: Du behøver altså ikke blive sur på mig.

M : Hvad mener du?

P : Jamen jeg gør dig jo ikke noget. Jeg kan bare godt li at have brugte bleer på.

M : Det var da en træls hobby at have - er du klar over det er en kæmpe bakteriebombe - Politiet skrald griner dog uden lyd.

P : Du skal ikke gøre grin med mig.

M : Det gør jeg hellere ikke, men du kan jo blive meget syg.

P : Hvorfor er du ikke bange for mig mere?

M : Jeg har overhovedet ikke været bange for dig - jeg ved jo godt du er syg - du kan jo ikke gøre for det.

P : JEG ER IKKE SYG ( råber personen ) - Jeg ELSKER bare at holde øje med folk.

M : har du da ikke andet at give dig til.

P : Hils Politiet fra mig

Også blev der lagt på..!! Da Personen sagde sidste sætning " Hils Politiet fra mig" - løb de ud og er stadig derude og leder.. Har ikke modtaget flere opkald - og forhåbentlig kommer der ikke flere..!!

Nu syntes jeg altså det blir FOR ulækkert..!! Har lavet en aftale om at Politiet kører forbi herude flere gange i nat, og jeg skal ringe hvis jeg høre ham igen. Sporring er sat til en bestemt dag og klokslet for hvornår det stopper ( det er bedst ikke at sige hvornår - man kan jo åbenbart ikke være for sikker ) - Så nu vil jeg FORSØGE at lægge mig ind i sengen..!! Har simpelthen båret Tino ind i vores seng i nat - er SÅ utryg ved at han skal ligge på hans eget værelse med lukket dør..!! Ja Ja har total nøja på lige nu..!!

Anmeld

18. februar 2011

Maalene

quar20 skriver:

Jeg har haft nogle babyting til salg på guloggratis i et godt stykke tid nu her, og har samtidig haft en blespand til salg derinde inkl. en potte og hoved/halefad..!!

Så får jeg så en opringning nu her til aften som lyder følgende:

Mig : Hej det er Maria

Person : Hej - jeg kan se via. guloggratis at du har en blespand, potte og et hovedhalefad til salg. har du det stadig?

M : Ja det har jeg da.

P : Har du så ikke små børn længere?

M : Hmm jo men vi bruger ikke tingene og de står bare og fylder - derfor sælger jeg det.

P : Jamen bruger dine børn ikke bleer længere?

M : Ej nu syntes jeg du bliver personlig. Vil du købe det eller?

P : Nej tak - jeg ville bare høre om jeg ikke må overtager nogle bleer fra dine børn.

M : HVAD SNAKKER DU OM? - Og hvor HELVED ved du fra at jeg har flere børn?

P : Jeg har været i din skraldespand og taget nogle brugte bleer.

M : Du er fandme for meget du er.

Jeg lægger så på..

5min efter ringer telefonen igen.

M : Hej det er Maria

P : Du har et stor og lille barn ikke.

M : NU STOPPER DU SIMPELTHEN.

P : Jamen du har str. 6 og str. 2 bleer i din skraldespand.

M : Jeg kontakter nu politiet - jeg vil simpelthen ikke finde mig i det her mere.

P : De kan ikke fange mig - men jeg kan fange dig.

Også blir der lagt på...

Spørg lige om jeg sidder og ryster og er klam overalt..!! Har nu kontakte politiet og de fortæller så at der er mange hundrede anmeldeser som minde rmeget om vores dog siger personen ikke noget om størrelserne på bleerne, så det beviser jo så at personen der ringer virkelig gør noget ud af det... ...!!

Så en opfordring til jer der sælger ting - lad vær med at skrive telefonnummer...!! Min telefon kimer helt vildt endnu, og Politiet sagde at jeg først måtte tage den igen om 30min. Først der kan de få sat sporring på..!! ARHH

Neeej, fy for den lede

Ej, aldrig har jeg da hørt om noget så klamt...

Sikke da en sindsyg, pervers stodder

Sikke da en trang at have - fy for h*lvede

Og så den afsluttende kommentar med, "du kan ikke fange mig, men jeg kan fange dig" - uhh, det løber koldt ned af ryggen på mig...

Ej, det lyder jo som en eller anden scene fra en gyser - bortset lige fra den syge trang til brugte bleer

Stooort varmt trøstekram herfra søde - håber virkelig de får sporet sig ind på ham, så det kan få en ende

Anmeld

18. februar 2011

Pia.

quar20 skriver:

Update : Der er nu sat sporring på min telefon og lige i det politiet ankommer til min adresse og jeg lukker døren op - ringer min telefon endnu engang og det er HAM/HENDE..!

P : Jamen jeg gør dig jo ikke noget. Jeg kan bare godt li at have brugte bleer på.

M : Det var da en træls hobby at have - er du klar over det er en kæmpe bakteriebombe - Politiet skrald griner dog uden lyd.

M : Jeg har overhovedet ikke været bange for dig - jeg ved jo godt du er syg - du kan jo ikke gøre for det.

Også blev der lagt på..!! Da Personen sagde sidste sætning " Hils Politiet fra mig" - løb de ud og er stadig derude og leder.. Har ikke modtaget flere opkald - og forhåbentlig kommer der ikke flere..!!

Nu syntes jeg altså det blir FOR ulækkert..!! Har lavet en aftale om at Politiet kører forbi herude flere gange i nat, og jeg skal ringe hvis jeg høre ham igen. Sporring er sat til en bestemt dag og klokslet for hvornår det stopper ( det er bedst ikke at sige hvornår - man kan jo åbenbart ikke være for sikker ) - Så nu vil jeg FORSØGE at lægge mig ind i sengen..!! Har simpelthen båret Tino ind i vores seng i nat - er SÅ utryg ved at han skal ligge på hans eget værelse med lukket dør..!! Ja Ja har total nøja på lige nu..!!

boede du lidt tætter på var du blevet tvunget her hjem - ind til de havde fanget den syge stodder - jeg har første sal på huset - så han skal op og kravle i træer hvis han vil holde øje med dig her fra.. - bare lidt fis, ved du kan ta' det *SMILER*

Syntes nu det var super sejt det du svarede og tror politiet har tænkt det samme... Seje tøs

Øv at der findes den slags syge mennesker...

Stort knus til dig fra mig

Anmeld

18. februar 2011

Maalene

quar20 skriver:

Whaaaat!???!?

Nej nej nej, hvor klamt

Det vil jo sige, at personen holder øje med dig/jer...

Shit man, håber virkelig politiet finder ham, for h*n kan da ikke være langt væk....

Ej, hvor er det bare skummelt... Kan virkelig godt forstå, at du er utryg ved situationen - det ville jeg dælme også være...

Sikke da et perverst svin

Anmeld

18. februar 2011

quar20

Pia. skriver:

boede du lidt tætter på var du blevet tvunget her hjem - ind til de havde fanget den syge stodder - jeg har første sal på huset - så han skal op og kravle i træer hvis han vil holde øje med dig her fra.. - bare lidt fis, ved du kan ta' det *SMILER*

Syntes nu det var super sejt det du svarede og tror politiet har tænkt det samme... Seje tøs

Øv at der findes den slags syge mennesker...

Stort knus til dig fra mig

Du er simpelthen SÅ sød

Amen i guder altså føler mig begloet over nakken nu..!! HELT vildt..

Men det sku mærkeligt for i sidste uge der op til dåben, bemærkede jeg en mand gå frem og tilbage på vejen - men jeg tænkte at han nok ventede på nogle der sku komme hjem - det sker tit med overboerne at de har "ventende" gæster til de kommer hjem fra job..!!

Men nu ved jeg da politiet her tæt på hvis der sku blive noget..!! MeN GUD jeg får sku helt nøja nu..

Anmeld

18. februar 2011

Pia.

quar20 skriver:

Du er simpelthen SÅ sød

Amen i guder altså føler mig begloet over nakken nu..!! HELT vildt..

Men det sku mærkeligt for i sidste uge der op til dåben, bemærkede jeg en mand gå frem og tilbage på vejen - men jeg tænkte at han nok ventede på nogle der sku komme hjem - det sker tit med overboerne at de har "ventende" gæster til de kommer hjem fra job..!!

Men nu ved jeg da politiet her tæt på hvis der sku blive noget..!! MeN GUD jeg får sku helt nøja nu..

Håber du får sovet lidt i nat...

og så håber jeg snart politiet får finger i ham, så han ikke genere dig mere...

STORT knus...

Anmeld

18. februar 2011

quar20

Maalene skriver:

Whaaaat!???!?

Nej nej nej, hvor klamt

Det vil jo sige, at personen holder øje med dig/jer...

Shit man, håber virkelig politiet finder ham, for h*n kan da ikke være langt væk....

Ej, hvor er det bare skummelt... Kan virkelig godt forstå, at du er utryg ved situationen - det ville jeg dælme også være...

Sikke da et perverst svin

Ja han har ku holdt øje med os..! Og Politiet har sagt at han sikkert har set at der stadig var lys inde ved os - og at der ingen aktivitet var set fra vinduerne - udover en med babser og det jo ligesom mig så det var nok derfor han turde ringe..

For Politiet fortalte at nogle andre havde fået deres mænd til at tage telefonen og råbe lidt højt af dem - også har han ikke kontakte dem igen..!!

Men nu ligger landet sådan at min mand og jeg ikke just er på talefod lidt pt. og han ligger og sover, så har faktisk slet ikke lyst til at gå derind og kravle ind ihans arme og be ham pænt og hjælp..!!

Anmeld

18. februar 2011

quar20

Pia. skriver:

Håber du får sovet lidt i nat...

og så håber jeg snart politiet får finger i ham, så han ikke genere dig mere...

STORT knus...

jo tak 1000 tak søde..

Og håber også du får sovet godt

Nu vil jeg ihvertfald ind og holde godt om mine to dejlige drenge, også snorker jeg sikkert langsomt hen

Anmeld

19. februar 2011

Frk.S

Puha, hvor er det bare ulækkert.

Håber de fanger ham! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.