Mega pisse ulækkert...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Laulund87

quar20 skriver:

hihihi griner du bare dejlig er du Skal vi så råbe af ham voldsomt når han ringer - hvis han ringer igen

Ja han vil slet ikke rode sig ud i noget med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

ChatH

Frk.S skriver:

Jeg fik lige en tanke! Måske går der bare for meget spion i mig nu....

Men kan gul og gratis ikke ske at have log over hvem der har været inde på din annonce? Eller evt. statistik over søgemønster (det ved jeg i hvert fald de har på DBA).

Så kunne det evt. sammenholdes med den radius på 10-15 km. 

ja det tænker jeg også eller hvis teleselskabet kan se nummeret kan politiet vel få det udleveret og finde den perverse stodder!!!!

Anmeld

19. februar 2011

Kruse90

Laulund87 skriver:

Ja han vil slet ikke rode sig ud i noget med mig

årrh hvor er du skøn søøøde Jeg ville også gerne komme også være med hvis ikke det var fordi jeg skal til 60 års fødelsdag idag

Anmeld

19. februar 2011

Frk.S

quar20 skriver:

ja i 30 sek skal man holde en telefonsamtale hen..!! Men det sku svært for at har mest af alt lyst til at smække på , eller råbe og skrige af ham..!!

Ja for pokker, det ville jeg også have svært ved.

Jeg ville nok også have svært ved ikke at få min kæreste til at true ham med bål og brand (og kæresten ville nok også have svært ved ikke at råbe lidt ad ham). 

Anmeld

19. februar 2011

Enayia

quar20 skriver:

Ja jeg fandt jo så ud af gennem Politiet at der er mange mange altså over 500 anmeldelser på den person her..!! Dog er det her en meget værre samtale han fører mig mig siger de..!! Han/hun har aldrig sagt hvilken størrelse bleer barnet/børnene bruger..!!

Men ja håber også de snart finderham - syntes det blir en andelse for uhyggeligt

Det håber jeg godt nok også. Det er synd for dig/jer i skal gå igennem det fordi der sidder en syg idiot derude!!!

Anmeld

19. februar 2011

Frk.S

mortilj skriver:

Jeg har prøvet det samme.. Du kan ringe til dit telefonselskab og få dem til at spære opkald fra dette nummer.. Det gjorde jeg også selvom det var hemmeligt.. Dit teleselskab må bare ikke oplyse dig nummeret..

Jeg var nødt til at slukke min telefon i flere dage på grund af ham og det er SÅ ubehageligt

Men teleselskabet må vel godt udlevere nummeret til politiet, hvis de kan? Når der er tale om så grov chikane!

Anmeld

19. februar 2011

FrkT

OMG! Jeg er godt nok chokeret. Men har der ikke været en anden herinde der har været udsat for opkald fra ham også? - eller husker jeg helt forkert?

Arj et sygt menneske.... 

Jeg håber IKKE at du får hans opkald til dig spærret, som en anden foreslog, for så bliver han jo ikke fanget og kan i stedet gøre det samme ved en anden, og så bliver han måske aldrig stoppet.

Tænker om politiet ikke kan sammenligne opkald til dig (de har jo tidspunkterne der er ringet til dig) men opkald til nogle af de andre anmeldere, og så finde frem til personen der ejer den telefon?

Er der sket noget nyt?

Anmeld

19. februar 2011

Laulund87

Kruse90 skriver:

årrh hvor er du skøn søøøde Jeg ville også gerne komme også være med hvis ikke det var fordi jeg skal til 60 års fødelsdag idag

Off topic: Vi laver da en play date en dag, os tre

Anmeld

19. februar 2011

DLM

Frk.S skriver:

Men teleselskabet må vel godt udlevere nummeret til politiet, hvis de kan? Når der er tale om så grov chikane!

synes det ville være dybt uansvarligt, hvis de kunne og ikke ville. så det håber jeg da de kan og vil gøre.

Anmeld

19. februar 2011

Kruse90

Laulund87 skriver:

Off topic: Vi laver da en play date en dag, os tre

JAAAAAH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.