Mega pisse ulækkert...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

PernilleB

Sådan nu har jeg lige læst det heel her... puuuha... klamt klamt..!!!

Håber du har fået sovet bare nogen lunde...???

Har i overvejet a få privat alarm der ude, hvis i er sådan et lille fællesskab..?? der kan man osse få overvågning og overfaldstryk-knap og sådan... G4S siger jeg bare... vi skal selv have det her på et tidspunkt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Nemesis

Øv for en oplevelse...men har hørt om SÅ mange der har hjaft problemer med ham blemanden på guloggratis.

Håber godt nok sporingen hjælper og de finder ham, men han plejer jo at smutte udenom.

Håber du har fået sovet .

:-) Sisse

Anmeld

19. februar 2011

Diana...

Ej ej ej ej hvor er det bare klamt jeg sidder helt og ryster FØJ. Klamme stodder. Jeg har godt hørt om ham blemanden men slet ikke så voldsomt som hos dig uhh altså  I altså mere end velkommen til at komme her hjem hvis i har brug for at komme væk. Vi har ikke meget plads men vi kan sagtens få plads til nogen ekstra senge. 

hvad siger manden til det hele? 

kæmpe krammer her fra.

Anmeld

19. februar 2011

Snefnug1984

Han er så klam.. han har også ringet til mig på mit arbejde og spurgt, om han måtte tage nogle af vores brugte bleer ude i kontaineren..  Glemmer aldrig hans stemme.....

Jeg kender flere, som har haft ham i røret - også op til flere herinde fra.

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

Øv han er simpelthen så ulækker.. har godt hørt om ham, der skulle være rigtig mange dagplejere der får de opkald.

Hvor må det dog være ubehageligt

Håber du alligevel fik dig en god nats søvn.

Anmeld

19. februar 2011

frk Jensen

Ad ad ad ad ad ad ad.... shit en klammo mand... OG så lige her i området... VAMMELT!!!

Anmeld

19. februar 2011

sarahb

FØJ hvor klamt... Det er utroligt hvilke lyster man kan ha...

Hvordan fik du sovet, og hvad har manden sagt til det her til morgen...?

Anmeld

19. februar 2011

Lillefe

nej nej nej hvor klamt....!

Anmeld

19. februar 2011

Mille83

quar20 skriver:

Jeg har haft nogle babyting til salg på guloggratis i et godt stykke tid nu her, og har samtidig haft en blespand til salg derinde inkl. en potte og hoved/halefad..!!

Så får jeg så en opringning nu her til aften som lyder følgende:

Mig : Hej det er Maria

Person : Hej - jeg kan se via. guloggratis at du har en blespand, potte og et hovedhalefad til salg. har du det stadig?

M : Ja det har jeg da.

P : Har du så ikke små børn længere?

M : Hmm jo men vi bruger ikke tingene og de står bare og fylder - derfor sælger jeg det.

P : Jamen bruger dine børn ikke bleer længere?

M : Ej nu syntes jeg du bliver personlig. Vil du købe det eller?

P : Nej tak - jeg ville bare høre om jeg ikke må overtager nogle bleer fra dine børn.

M : HVAD SNAKKER DU OM? - Og hvor HELVED ved du fra at jeg har flere børn?

P : Jeg har været i din skraldespand og taget nogle brugte bleer.

M : Du er fandme for meget du er.

Jeg lægger så på..

5min efter ringer telefonen igen.

M : Hej det er Maria

P : Du har et stor og lille barn ikke.

M : NU STOPPER DU SIMPELTHEN.

P : Jamen du har str. 6 og str. 2 bleer i din skraldespand.

M : Jeg kontakter nu politiet - jeg vil simpelthen ikke finde mig i det her mere.

P : De kan ikke fange mig - men jeg kan fange dig.

Også blir der lagt på...

Spørg lige om jeg sidder og ryster og er klam overalt..!! Har nu kontakte politiet og de fortæller så at der er mange hundrede anmeldeser som minde rmeget om vores dog siger personen ikke noget om størrelserne på bleerne, så det beviser jo så at personen der ringer virkelig gør noget ud af det... ...!!

Så en opfordring til jer der sælger ting - lad vær med at skrive telefonnummer...!! Min telefon kimer helt vildt endnu, og Politiet sagde at jeg først måtte tage den igen om 30min. Først der kan de få sat sporring på..!! ARHH

Pyhhh har nu læst det hele, fik helt kuldegysninger, håber du har fået sovet...Jeg ville nok ikke kunne sove med den besked...

Og føj hvor er han da klam.....Ihhhhhh.....

Kæmpe kram til dig 

Anmeld

19. februar 2011

SimoneL

Nej nej NEJ - hvor ulækkert!

Hvad sagde din mand så her til morgen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.