Mega pisse ulækkert...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Kristine Kjemtrup

Puha da, hvor ulækkert!!!
Kan virkelig godt forstå du er utryg.... Adder!!!!

Positive tanker og ønsker herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

quar20

MHK skriver:

Hvor længe efter du satte annoncen i, ringede/skrev han?

Jeg tror (og HÅBER) at det bare er et heldigt gæt, at han har sagt du har to børn.

Han er bindegal og det er nok lidt tilfædligt hvis han lige bor i nærheden af dig 

Amen han ku sige vi brugte Libero Det er simpelthen SÅ klamt..!!

Jamen annoncen har været på i 2 dage nu og har netop lige slettet den for 5min siden.. Jeg skal dæme ikke sælge noget derinde

Anmeld

18. februar 2011

ChatH

quar20 skriver:

Ja de gør..!! Og eftersom han blir ved med at ringe osv, så kommer politiet herud nu her.. Sidder og venter på dem..!! Mest fordi jeg var så utryg ved at han kender børnenes størrelser på bleer, og ku sige vi brugte libero..

PUUU hvorfor skal der gå sådanne mennsker rundt. håber de fanger ham så i får ro på  igen. Føler virkelig med dig. giv en update senere ikke??

Anmeld

18. februar 2011

quar20

Dot D skriver:

Ej hvor trælst maria, men er desværre ikke første gang,  jeg hører om ham, tror faktisk at han bor i Randers, der er i hvert fald flere derinde og åbentbart omkring randers, der har været udsat for hans perversiteter. Håber du klarer dig, ellers må du ind og vække manden, og lade ham tage telefonen.

ej er det rigtigt? - FØJ...!! Politiet er på vej herud så de må jo også ha en formodning om at han kommer fra østjylland.

Anmeld

18. februar 2011

quar20

Chatarina skriver:

PUUU hvorfor skal der gå sådanne mennsker rundt. håber de fanger ham så i får ro på  igen. Føler virkelig med dig. giv en update senere ikke??

Jo det kan du tro jeg nok skal gøre

Anmeld

18. februar 2011

132319

quar20 skriver:

Amen han ku sige vi brugte Libero Det er simpelthen SÅ klamt..!!

Jamen annoncen har været på i 2 dage nu og har netop lige slettet den for 5min siden.. Jeg skal dæme ikke sælge noget derinde

Ja, det kan jeg selvfølgelig godt se.

Øv, føj, ulækkert 

Anmeld

18. februar 2011

Maria-s

føj, føj, FØJ!! Kunne ikke lige gå herfra uden at gi en .

Jeg håber virkelig at politiet får fat på ham! Jeg sidder bare og håber at han så ikke er så klam at han ligefrem sidder og overvåger jer lige nu, så at han ser politiet komme!.....

Ej phuuuha! Jeg er selv total mørkeræd, men min nøja villa da gå HELT amok hvis det var mig der havde været ude for det samme!.....

Sikke nogle uhyggelige kommentarer!...

Anmeld

18. februar 2011

Lady Marion <3

Puha , det er fandeme ubehageligt   Det er jo en sindsforvirret stodder   Godt du har fået fat i politiet

Anmeld

18. februar 2011

Pia.

quar20 skriver:

1000 tak..

Jo er okay men sidder da og har en mærkelig fornemmelse.

Det er jo en der har holdt øje med os..!! Hvor sku personen eller vide at jeg har to børn og hvilken størrelse bleer de bruger

føj altså... hvor er han bare klam... man skulle lige snuppe sådan en stodder i hans klamme interesse ... nøj jeg var kammet over...

Tror jo ikke han som sådan er ude på at røre nogen - han tænder jo bare på at lugte/samle bleer

Og så skræmme folk i telefonen...  talte I ikke så længe at politiet kan spore hans opkald - lyder som en bedre Amerikans krimi

Anmeld

18. februar 2011

Maria-s

PS: I har ikke mulighed for at sætte overvågning op ved skraldespanden hvis det er?? Tænker bare at så kunne man da få sat ansigt på ham, hvis han kunne finde på at gå i jeres igen!...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.