Mega pisse ulækkert...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

quar20

Chatarina skriver:

WHAT!!! ADD!! du er ikke alene vel???

Nope.. Drengene ligger i deres seng og der gør manden også..!! Han snork sover..!! Men døren er låst og lukket alt er rullet ned også sidder jeg her på sofaen og føler mig total klam på hele kroppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Pia.

ej hvor er han klam... FØJ... syge stodder...

Håber du er okay...

Anmeld

18. februar 2011

quar20

Alberts/ skriver:

ej føj hvor lyder det bare skummelt,

er glad for jeg bor et sted hvor jeg skal gå ned og smide skraldeposer i en comtainer så ingen kan se hvad der er mit,

kan godt forstå du ryster jeg turde sørme ikke være hjemme

Nej det fandme ulækkert

Jamen vi har også fælles skraldespand - og der er også et andet blebarn her i "skolen"...! Det er en gammel skole der er blevet renoveret til lækre lejligheder..!!

Det må jo være ne der har holdt øje..

Anmeld

18. februar 2011

ChatH

quar20 skriver:

Nope.. Drengene ligger i deres seng og der gør manden også..!! Han snork sover..!! Men døren er låst og lukket alt er rullet ned også sidder jeg her på sofaen og føler mig total klam på hele kroppen

SINDSSYGE MENNESKE!! men sætter politiet sporring på nu??

Anmeld

18. februar 2011

Alberts/

quar20 skriver:

Nej det fandme ulækkert

Jamen vi har også fælles skraldespand - og der er også et andet blebarn her i "skolen"...! Det er en gammel skole der er blevet renoveret til lækre lejligheder..!!

lyder virkelig ulækkert, ej ryster helt på dine vejne nu, puha

kram til dig

Anmeld

18. februar 2011

132319

quar20 skriver:

Nej det fandme ulækkert

Hvor længe efter du satte annoncen i, ringede/skrev han?

Jeg tror (og HÅBER) at det bare er et heldigt gæt, at han har sagt du har to børn.

Han er bindegal og det er nok lidt tilfædligt hvis han lige bor i nærheden af dig 

Anmeld

18. februar 2011

Dot D

Ej hvor trælst maria, men er desværre ikke første gang,  jeg hører om ham, tror faktisk at han bor i Randers, der er i hvert fald flere derinde og åbentbart omkring randers, der har været udsat for hans perversiteter. Håber du klarer dig, ellers må du ind og vække manden, og lade ham tage telefonen.

Anmeld

18. februar 2011

quar20

Pia. skriver:

ej hvor er han klam... FØJ... syge stodder...

Håber du er okay...

1000 tak..

Jo er okay men sidder da og har en mærkelig fornemmelse.

Det er jo en der har holdt øje med os..!! Hvor sku personen eller vide at jeg har to børn og hvilken størrelse bleer de bruger

Anmeld

18. februar 2011

Tanja84

FØJ for en oplevelse. Sidder totalt med kuldegysninger og isninger ned af ryggen. Tør slet ikke tænke på den følelse du sidder med lige nu...

Håber virkelig politiet snart får fat i ham, så han ikke kan chikanerer hverken dig eller andre, også han da uden tvivl brug for hjælp.

Stort  herfra

Anmeld

18. februar 2011

quar20

Chatarina skriver:

SINDSSYGE MENNESKE!! men sætter politiet sporring på nu??

Ja de gør..!! Og eftersom han blir ved med at ringe osv, så kommer politiet herud nu her.. Sidder og venter på dem..!! Mest fordi jeg var så utryg ved at han kender børnenes størrelser på bleer, og ku sige vi brugte libero..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.