Tullemor82 skriver:
Jeg går så ud fra at vi taler om ham der i forvejen er far til mit barn og ja så kunne jeg godt finde på at få et barn mere med ham, selvfølgelig kun hvis vi begge var single osv
Der er intet galt med hans evner som far og nogengange tænker jeg faktisk at det havde været rart hvis vi havde fået 2 børn sammen så min søn havde haft en søster eller bror
Vi gik fra hinanden fordi vi ikke fungerede sammen, ikke fordi han ikke er en god far, så hvorfor ikke få et barn mere med ham hvis begge parter er inforståede med situationen?
Ved så ik om jeg ville have lyst til at gå i seng med ham
men man kan vel blive insemineret med hans sæd hvis det endelig er
Helt enig!
Mig og min datters far går fra hinanden nu her, men er noget så gode venner, og lad os sige, at ingen af os har fundet en anden om 10 år, så ja, det kunne jeg godt.. Jeg vil sgu gerne have flere børn, og finder jeg ikke en anden at få dem med, og han heller ikke gør, jamen hvorfor så ikke?Han er en god far, og ville sgu egentlig gerne sætte flere børn i verdenen sammen med ham, hvis jeg aldrig finder en anden mand og han aldrig finder en dame..
Hvis vi er enige om det.. - Det er da også noget nemmere i forhold til ens barn man i forvejen har, HVIS det nu skulle være..
Hellere det end en mand jeg ikke aner hvem er og at mit barn har en far det ved hvem er og som fungerer som en far.. 
Havde jeg ikke nogen jeg kunne få børn med, gjorde jeg det med en donor, for vil da have flere 
Anmeld