knalde med en x?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Tullemor82

Jeg går så ud fra at vi taler om ham der i forvejen er far til mit barn og ja så kunne jeg godt finde på at få et barn mere med ham, selvfølgelig kun hvis vi begge var single osv

Der er intet galt med hans evner som far og nogengange tænker jeg faktisk at det havde været rart hvis vi havde fået 2 børn sammen så min søn havde haft en søster eller bror

Vi gik fra hinanden fordi vi ikke fungerede sammen, ikke fordi han ikke er en god far, så hvorfor ikke få et barn mere med ham hvis begge parter er inforståede med situationen?

Ved så ik om jeg ville have lyst til at gå i seng med ham  men man kan vel blive insemineret med hans sæd hvis det endelig er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

twinny

Nej aldrig nogensinde....

Anmeld

18. februar 2011

karina1980

Rockertand skriver:

OMG - det er vistnok den dyreste pris at betale overhovedet - at være evigt bundet til en ekskæreste, der til enhver tid kan gøre krav på samvær med barnet og have indflydelse på ens liv....der kan vist ikke findes en meget mere følelsesmæssig omkostningsfuld udgift end det - så meget hellere donorsæd!

lige præcis

jeg havde dælme gjort mange ting om idag, havde jeg vist hvordan jeg skulle kæmpe med min eks, om mit barn

Anmeld

19. februar 2011

Carina1977

Hmm hvis man havde et barn sammen med ham i forvejen, at han var en god far og at man havde et godt forhold til hinanden, så kunne jeg ikke se noget galt i at blive gravid med ham igen. Barnet vil jo altid kende sin far på den måde. Man kan jo også aftale at han ikke skal betale børnebidrag.

Jeg vil ikke sidestille det med sæddonation, men ville sige at det var en udemærket løsning i stedet for sæddonation, ifald mine kriterier var opfyldt.

Har man een gang fået et barn med manden, så ved man også hvordan han er som far. jeg vil så sige at hvis det var en x uden børn, så ville jeg nok ikke gøre det.

Men jeg forstår ikke helt forargelsen

Anmeld

19. februar 2011

132319

karina1980 skriver:

lige præcis

jeg havde dælme gjort mange ting om idag, havde jeg vist hvordan jeg skulle kæmpe med min eks, om mit barn

Undskyld, men hvorfor er det DIT barn? 

Det er jo lige så meget hans i og med I har lavet det sammen!

Anmeld

19. februar 2011

Cris

Nej, for mig er det lidt egoistisk at give et barn sådan en start. Manden er en eks på en grund, så hvorfor nu at have en baby med en eks! Jeg vil ikke gør sådan noget til mine børn. Hvis det er forhold som ender forkert, så er det noget der har desværret udviklet sig på den måden, men ikke noget som startede allerede med en egoistisk tanke. Så vil jeg hellere gå en tur til en insemination bank og finde en donor. Mange har gjord det, ink. nogle af baby.dk brugere med store success!!! Så enten har man en egoistisk forhold i livet eller man har følelser for den der eks og man prøver ikke kun at få en baby, men at holde på ham på den måde. Og sådan noget ender rigtigt rigtigt grimt... 

Anmeld

19. februar 2011

Carina1977

MHK skriver:

Undskyld, men hvorfor er det DIT barn? 

Det er jo lige så meget hans i og med I har lavet det sammen!

Ja jeg tænkte faktisk det samme

Mit barn har både en far og en mor, og det er ligeså meget hans barn, som det er mit.

Lyder til at der er problemer i forholdet, så den var nok bare lidt uheldigt formuleret, tror jeg

Anmeld

19. februar 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

kunne i finde på at gå i seng med en x kæreste, for at få et barn?

hvis i nu rigtig gerne vil ha en baby, og er alene/single, og han er med på den?

Kun hvis vi var sammen igen, men så ville han jo også være en kæreste.

Så nej.

Anmeld

19. februar 2011

132319

Carina1977 skriver:

Ja jeg tænkte faktisk det samme

Mit barn har både en far og en mor, og det er ligeså meget hans barn, som det er mit.

Lyder til at der er problemer i forholdet, så den var nok bare lidt uheldigt formuleret, tror jeg

Jeg burde nok heller ikke blande mig, synes bare der er så mange mødre der føler de ejer deres børn alene 

Min søn har "to fædre" -En biologisk og ham der har været der for ham 

Anmeld

19. februar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

kunne i finde på at gå i seng med en x kæreste, for at få et barn?

hvis i nu rigtig gerne vil ha en baby, og er alene/single, og han er med på den?

Ville aldrig få barn med en ex....  Men må indrømme at have dusket en X... Havde ingen kæreste et stykke tid efter, vi var stadig venner og han tændte mig meget...

Ikke noget i forhold til min mand, men den bedste dengang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.