Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kunne i finde på at gå i seng med en x kæreste, for at få et barn?
hvis i nu rigtig gerne vil ha en baby, og er alene/single, og han er med på den?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej det kunne jeg ikk .. Det hedder en eks .. så betyder det man ikke er sammen eller har noget sammen mere .. Det er bare min mening .. :)
Nej ALDRIG !!!!
I min verden vil jeg kun have barn med en fordi vi vil hinanden også.. Vil lave vores egen lille familie..
nej aldrig i mít liv,
godt nok er jeg ikke sammen med faren til mit barn men var kærester med ham på det tidspunkt, men jeg mener ikke det er rigtigt i mit hovede at knalde med en x for at få barn
(:
Jeg ville faneme ikke have et barn med en eks...der er ligesom en grund til at det er en eks
Desuden lyder det som noget værre rod i mine ører...så ellers tak
Kommer da an på hvorfor han er x,....min x ville jeg aldrig have børn med...igen..
Nej!
CarinaSB skriver: Nej det kunne jeg ikk .. Det hedder en eks .. så betyder det man ikke er sammen eller har noget sammen mere .. Det er bare min mening ..
Nej det kunne jeg ikk .. Det hedder en eks .. så betyder det man ikke er sammen eller har noget sammen mere .. Det er bare min mening ..
ville nu mene det er det samme som fx donorsæd, bortset fra det er gratis...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128