knalde med en x?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

eElak

Anonym skriver:

synes godt nok de fleste er jer dømmer en ret hårdt. nu var det bare et spørgsmål ikke andet...

Synes da ikke at folk dømmer dig, men tager stilling - ud fra deres egne erfaringer - om det var noget de kunne finde på.. 

Ligesom du spurgte om.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Ka+Ma=Be

....NEJ...

Anmeld

21. februar 2011

Lou87

Først og fremmest... " knalde med en x " ???!!
Bare af overskriften væmmes jeg lidt med tanken om det projekt du overvejer at kaste dig ud i! Man "knalder" sku ikke når man skal have et barn - og udfra dit "ordvalg".. lyder det som om du ikk er forfærdeligt gammel endnu. (så du har masser tid til og få et barn endnu!)

SÅ udfra det, NEJ! Jeg ville ikk gøre det..
Du har sikkert massere af år endnu til og finde en god mand, som du ville sætte pris på var far til barnet i stedet for en eks du intet har med og gøre med mere. Der er jo som regel grund til man er en eks kæreste og ikk kæreste!
Det skaber uden tvivl konflikter mellem jer og få så nært et bånd som et barn...

Og jeg synes ydermere det er lidt "egoistisk" .. at fordi du inderligt ønsker dig et barn NU - så skal barnet ikke have lov til og vokse op med både en mor og en far ???
Hvis du var 35+ og ikk ku se dig finde en fyr foreløbigt, eller lign.. Så ku jeg forstå hvis du ville vælge og få en donor i stedet, jeg ville stadig ikk bruge en eks!

Anmeld

21. februar 2011

Benjamins'mor

Jeg ville også hellere bruge donorsæd.

Hvis i nu bliver uvenner, så kan han jo faktisk kæmpe om at få fuld forældremyndighed. Og så har du ikke fået noget ud af det alligevel. Og så synes jeg også det er en egoistisk tænkegang.

Der kan være mange forskellige grunde til at folk får donorsæd. Måske i nogle forhold fordi manden ikke kan lave børn. Men at få et barn med en eks, bare fordi man godt vil have et barn, det er egoistisk.

Jeg har en tante, hun og hendes mand venter barn til april. Det er ikke fordi de ønsker et barn nr. 5 eller kan finde ud af at passe det. Det er fordi hun gerne ville have en pige, så hun kunne give min onkels mor et pige barnebarn også.

Anmeld

21. februar 2011

Tkcuf

Ja.. Hvis min kæreste og jeg går fra hinanden og vi begge ønsker et barn mere, jamen så kan vi lige så godt få et sammen, så alle børnene har samme mor og far.. Hellere det end at få børn med flere forskellige, det er jeg bare ikke fan af

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Dusty skriver:

Ja.. Hvis min kæreste og jeg går fra hinanden og vi begge ønsker et barn mere, jamen så kan vi lige så godt få et sammen, så alle børnene har samme mor og far.. Hellere det end at få børn med flere forskellige, det er jeg bare ikke fan af

lige mine ord

Anmeld

21. februar 2011

Nemesis

Nej...tror aldrig jeg bliver så desperat at jeg vil knalde min ex...

da jeg var single og ønsket om et barn var stort, fandt jeg en anden der gerne ville være donor...vi endte dog med meget mere end det og er nu gift og har fået en mere.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.