Et pat KH spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Ploffer

Low skriver:

Jeg har kun 9 klasse så jeg skal nok på VUC for at få en chance for at blive til noget.

Jamen jeg bor i Sundby, tæt på Betta Centeret. Hvad med dig?

Jeg bor ved Lergravsparken 

Hvad med Studenterkursus?

Jeg har selv kun 9. klasse og jeg regner med at tage studenter eksamen på frederiksberg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Low

Eva. skriver:

Ja, så skal du da tage en Hf...det tager to år og du kan få su og lån, og så kan du søge ind og komme ind på pædagog seminariet bagefter...så er du pædagog om 5 år.. det er da til at overse og det giver bare så meget..

Ja.. men nu er jeg rigtig dårlig til at sidde på skole bænken og jeg er heller ikke hel 100 på hvad jeg vil så det er noget jeg bruger min barsel på at tænke over

Anmeld

17. februar 2011

Low

Ploffer skriver:

Jeg bor ved Lergravsparken 

Hvad med Studenterkursus?

Jeg har selv kun 9. klasse og jeg regner med at tage studenter eksamen på frederiksberg 

Det er svært at bestemme sig for hvad man vil synes jeg . Jeg er stadig ikke hel sikker hvad jeg vil

Anmeld

17. februar 2011

Aves.

Low skriver:

Ja.. men nu er jeg rigtig dårlig til at sidde på skole bænken og jeg er heller ikke hel 100 på hvad jeg vil så det er noget jeg bruger min barsel på at tænke over

Ok..men der er jo også andre uddannelser..som håndværker feks...

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Low skriver:

Det er svært at bestemme sig for hvad man vil synes jeg . Jeg er stadig ikke hel sikker hvad jeg vil

jeg håber du finder ud af noget.... så du ikke skal bruge pengene til at leve for... det synes jeg også er synd for dine forældre der har sparet dem op...

så se at få fundet noget! VUC er da et godt udgangspunkt:0)

Anmeld

17. februar 2011

Maja88

ja normalt ville jeg ikke blande mig, men bliver nød til det..

men hvorfor skal du ikke leve af de 40000??? ja sur røv at det skulle bruges til indskud og så videre.. men jeg har ski heller ikke lige 40000 kr i opsparing og jeg lever af su...

så hvis du har 40000 hvorfor skulle du så få KH oveni???? det er da udnyttelse af systemet...

og et helt andet spørgsmål? Åbner inst. i KBH først kl 7`????

Anmeld

17. februar 2011

Low

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg håber du finder ud af noget.... så du ikke skal bruge pengene til at leve for... det synes jeg også er synd for dine forældre der har sparet dem op...

så se at få fundet noget! VUC er da et godt udgangspunkt:0)

Du har helt ret .

Jeg vil ogå meget gerne

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Low skriver:

Du har helt ret .

Jeg vil ogå meget gerne

ja normalt er det ikke viljen som mangler jo... men VUC kan bruges til mange ting efterfølgende, så det er da et godt udgangspunkt

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Maja88 skriver:

ja normalt ville jeg ikke blande mig, men bliver nød til det..

men hvorfor skal du ikke leve af de 40000??? ja sur røv at det skulle bruges til indskud og så videre.. men jeg har ski heller ikke lige 40000 kr i opsparing og jeg lever af su...

så hvis du har 40000 hvorfor skulle du så få KH oveni???? det er da udnyttelse af systemet...

og et helt andet spørgsmål? Åbner inst. i KBH først kl 7`????

vores åbner kvart i syv.... det er jo forskelligt

Anmeld

17. februar 2011

Maja88

Ni-ko-li-ne skriver:

vores åbner kvart i syv.... det er jo forskelligt

hold da op. det var sent...

var bare lige undrene over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.