Ploffer skriver:
De kan kræve at du skriver dit barn på garanti listen til institution... Så får du hurtigt en plads, men til gengæld kan du ikke være sikker på hvilken del af Kbh du får plads i....
Med hensyn til din børneopsparing, så regner de ud hvor mange penge du får UDOVER de 10.000 dvs. ca. 30.000 og så får du ikke penge i x antal måneder der svarer til 30.000. De 10.000 kan du gemme som du vil...
Hvis institutionen åbner kl. 7 vil de højst sandsynligt forlange at du afleverer dit barn ligeså snart vuggestuen åbner, og så skynder dig afsted til aktivering
Men nu bor jeg selv på amager og har været i aktivering på Østerbro og jeg ville da godt mene at du kan nå det til kl. 8 
Nå, men anywho så synes jeg også¨du bare skal skynde dig at hoppe på en udd. så du får din børneopsparing i fred 

Rikke
Så jeg skal leve af mine 30.000kr og beholde de 10? Hmm, lidt øv da meningen var de skulle bruges på ting man ikke har penge til nu og her. Men som du skriver så må jeg nok igang med en uddannelse. Jeg skal bare finde ud af hvad det skal være, tænke tænke.
Var det CKB du var på? Jeg har været på CKB et par gange og der har det tagetr ca 15 med metroen og 30 min med bussen, så en lille time har jeg brugt når jeg skulle den vej. Det kan godt være at det er noget man lige netop ville kunne nå. Men nu kan jeg ikke huske om det er kl fra kl 8 eller 9 man møder på sådan nogle kurser 
Anmeld