Low skriver:
- Min barsel slutter den 18 maj. Jeg har skrevet min søn op til at skulle have plads i VS den 18 April. Hvis jeg ikke får en plads til ham inden min barsel slutter hvad gør man så? De kan vel ikke sætte mig igang med kursus eller uddannelse hvis jeg ingen mulighed har for at få ham passet?
- Jeg får min børneopsparing udbetalt når jeg er 21(D. 28 juli). Den er over 10.000kr. Kan de forlange at jeg skal leve af min børneopsparing, den som helst skulle bruges til indskud, møbler og andre lidt vigtige og dyre ting? Hvad skal man gøre her? Jeg vil meget gerne igang med et eller andet og er ligeglad med hvad det er men jeg ved bare ikke hvad jeg vil uddanne mig til og job er meget svært at få fat i.
- Hvis jobcenteret sætter mig på et kursus (som de har gjort før) her når min barsel er slut og jeg skal møde kl 8 på østerbro(jeg bor på amager) og min søn tidligst kom komme i vuggestue kl 7 om morgnen hvad gør man der? Jeg ville ikke kunne møde til tiden så. Det skal lige siges at jeg er alene mor.
På forhånd tak for hjælpen 
Jeg fik af vide da jeg skulle på kontant hjælp ( 14 dage siden ) at hvis jeg havde en værdig på 10.000 eller derunder kunne man selv beholde dem, men hvis du havde foreksempel en på 15.000 så må du beholde de 10.000 og så bliver du trukket for de 5000 i kontanthjælp .. Håber at det gav dig svar på det ..
Men du skal alligevel påtåle det for dem, hvis du får en arv, børneopsparing, vinder i lotto eller hvad det kan være 
Det andet ved jeg desværre ikke ..
Held og lykke med det ..
Anmeld