Stakkels stakkels Liva :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

nej, det håber jeg heller ikke!!!!

Hun har lige været vågnet grædende op igen og jeg fik saften med pille i, i hende, så nu håber jeg godt nok meget på en rolig nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hun har lige været vågnet grædende op igen og jeg fik saften med pille i, i hende, så nu håber jeg godt nok meget på en rolig nat

Nuuurh lille skatter-diva-liva.... Håber godt nok at den piller hjælper.

Tænker i stedet for eller sammen med A-derma spray om pantenol-creme (staves) kan lindre bedre. Hvis du smøre hende ind fra top til tå, og et ordenligt lag, og så ren bomuld langt tøj udenover??

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

det håber vi! de sløver lidt de piller

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Nuuurh lille skatter-diva-liva.... Håber godt nok at den piller hjælper.

Tænker i stedet for eller sammen med A-derma spray om pantenol-creme (staves) kan lindre bedre. Hvis du smøre hende ind fra top til tå, og et ordenligt lag, og så ren bomuld langt tøj udenover??

Jo det kunne godt være... problemet er bare at jeg ikke må røre ved hende...

Den fra Aderma er jo en spray, så der behøver jeg ikke smøre noget ud, men bare sprøjte et lag på...

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

det håber vi! de sløver lidt de piller

Jeg tror muligvis natten har været lidt bedre... men er ikke sikker, det er Carsten der har taget tjansen i nat, så måske jeg har sovet fra det meste...

Anmeld

18. februar 2011

otlitrom

Jeg håber snart Liva er frisk!!

Hvordan med ferien? er den røget i vasken? Det håber jeg godt nok ikke! (undskylder, hvis jeg har overset svaret.. )

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

kitty skriver:

Jeg håber snart Liva er frisk!!

Hvordan med ferien? er den røget i vasken? Det håber jeg godt nok ikke! (undskylder, hvis jeg har overset svaret.. )

Det håber vi godt nok også!!!

Vi satser på at tage afsted alligevel. Hun har ingen feber og det meste af dagen går det faktisk ok. Problemet begynder om aftenen hvor det klør helt vildt!!!
Vi satser på at kløen stopper inden længe.
Dog er jeg ikke sikker på at vi tager hende i det badeland som der er der, men mener at der vist nok skulle være et spabad i huset, så må hun plaske lidt rundt i det

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jo det kunne godt være... problemet er bare at jeg ikke må røre ved hende...

Den fra Aderma er jo en spray, så der behøver jeg ikke smøre noget ud, men bare sprøjte et lag på...

Ja jeg kender godt det fra Aderma. Købte det i sommeres da Malucca havde (skold???) prikker.

Hjalp den pille for natten?

Anmeld

18. februar 2011

lion

TbCp skriver:

Det har været en rædselsfuld nat!!!

Det lyder da bare ikke godt, sikek som Liva er ramt af de skoldkopper.

Jeg håber at pillen hjalp og at I kan komme på ferie.

Nej hvor det lyder til at klø, stakkels Liva. Jeg håber det snart går væk.

Hvor jeg bare frygter når Cassandra får det, især med hendes eksem.

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Ja jeg kender godt det fra Aderma. Købte det i sommeres da Malucca havde (skold???) prikker.

Hjalp den pille for natten?

Nej det gjorde den vist ikke rigtigt... Carsten har taget tørnen og har været meget oppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.