Stakkels stakkels Liva :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Ida.

TbCp skriver:

Ikke godt. Hun har haft 39 i feber hele dagen og nu driller skoldkopperne i munden hende rigtig meget

Åhh nej da var ellers overbevist om, at det havde toppet for hende...det lyder godt nok som en meget slem omgang! Endnu engang god bedring med hende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Rosa

Jeg tænkte på jer tidligere og håbede sådan at hun havde det bedre, men i morgen er der atter en dag - jeg krydser fingre for at hun får en god nats søvn og bedring i morgen! 

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Åhh nej da var ellers overbevist om, at det havde toppet for hende...det lyder godt nok som en meget slem omgang! Endnu engang god bedring med hende!

Vi bliver også ved med at sige til hinanden at NU må det da gå den anden vej. Det er simpelthen skrækkeligt. Hun har nu nok en 30-40 skoldkopper ved og mellem ballerne og det gør bare ondt på hende. Det er der det er værst. Har givet lidt kartoffelmel på og det hjælper vist lidt. Men for pokker altså. Bare det at hun skal have nattøj på er smertefuldt for hende, og jeg græder med hende min stakkels lille pige

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Rosa skriver:

Jeg tænkte på jer tidligere og håbede sådan at hun havde det bedre, men i morgen er der atter en dag - jeg krydser fingre for at hun får en god nats søvn og bedring i morgen! 

Tak! Ja nu MÅ det snart gå den anden vej!

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

åh nej lille pige da også

Ja det er så synd

Anmeld

18. februar 2011

Ida.

TbCp skriver:

Vi bliver også ved med at sige til hinanden at NU må det da gå den anden vej. Det er simpelthen skrækkeligt. Hun har nu nok en 30-40 skoldkopper ved og mellem ballerne og det gør bare ondt på hende. Det er der det er værst. Har givet lidt kartoffelmel på og det hjælper vist lidt. Men for pokker altså. Bare det at hun skal have nattøj på er smertefuldt for hende, og jeg græder med hende min stakkels lille pige

det gør helt ondt på mig bare at læse det....

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Ja det er så synd

Læste lige det kan tage 3-6 dage med nye blære :(

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Læste lige det kan tage 3-6 dage med nye blære

Ja håber ikke hun får flere, for hun kan da snart ikke klare mere.

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Ja håber ikke hun får flere, for hun kan da snart ikke klare mere.

Nej lille stakkels Liva :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.