Stakkels stakkels Liva :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Milka

TbCp skriver:

Lægen ville ikke give hende noget og sagde vi skulle bruge det zinksalve. Så her til aften var Carsten på apoteket hvor han fik nogle allergipiller. Hun nægter at sluge sådan en halv pille så vi rørte en halv op i noget saft som hun også nægter at drikke. Ved simpelthen ikke hvodan vi får det i hende.
Hun har fået en panodilstikpille og jeg håber det kan hjælpe bare lidt.

det lyder eddermame ikke sjovt  rigtig god bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Rosa

Ååårh, stakkels lille pusser, hvor må det være modbydeligt!!!  Jeg håber det går over ved et trylleslag, for det er da frygteligt at skulle klø sådan hele tiden 

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Puuuhhhhh...................jeg har det stadig så tæt på, at jeg kan huske hvor rædselsfuldt det var, da mine tøser havde skoldkopper i december. Især Ida græd meget en enklet nat, fordi det kløede så forfærdentligt. Vi prøvede med noget antihistamin, men det hjalp ikke en bjælde.

Tror det har toppet nu, for Liva-pigen...............så nu skal der nok komme mere ro på.

God bedring med hende.........

Det er godt nok forfærdeligt
Aftenen i aften har været mindst ligeså slem som igår og der er kommet endnu flere skoldkopper. Især i bleområdet er det slemt, men der kommer hun selv og ber om at få creme på, så lindre det da lidt, men der går ikke længe før hun igen græder og klager over at det gør ondt.
Hun har fået en panodil nu og så håber jeg at hun er så træt at hun bare sover fra det, hun har nok ikke fået mere end 3 timers søvn i nat + en enkelt time i eftermiddag.

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Milka skriver:

det lyder eddermame ikke sjovt  rigtig god bedring

Nej det er simpelthen så skrækkeligt. Og jeg må ikke trøste hende fordi det gør ondt når jeg rør hende

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Rosa skriver:

Ååårh, stakkels lille pusser, hvor må det være modbydeligt!!!  Jeg håber det går over ved et trylleslag, for det er da frygteligt at skulle klø sådan hele tiden 

Jeg er grædefærdig... Jeg kan jo ikke hjælpe hende!
Jeg vil bare gerne have det overstået nu!

Anmeld

17. februar 2011

Milka

TbCp skriver:

Nej det er simpelthen så skrækkeligt. Og jeg må ikke trøste hende fordi det gør ondt når jeg rør hende

hun SKAL da have den der allergipille! men hvordan??

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Milka skriver:

hun SKAL da have den der allergipille! men hvordan??

Sonde!

Nej... Lige nu står glasset med den i her ved siden af, så håber jeg hvis hun vågner i nat, at jeg så kan lokke det i hende

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Lægen ville ikke give hende noget og sagde vi skulle bruge det zinksalve. Så her til aften var Carsten på apoteket hvor han fik nogle allergipiller. Hun nægter at sluge sådan en halv pille så vi rørte en halv op i noget saft som hun også nægter at drikke. Ved simpelthen ikke hvodan vi får det i hende.
Hun har fået en panodilstikpille og jeg håber det kan hjælpe bare lidt.

spiser hun petit danone?

knus den og rør den i...

jeg kommer først hjem imorgen, men vi har noget mikstur på køl....

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

spiser hun petit danone?

knus den og rør den i...

jeg kommer først hjem imorgen, men vi har noget mikstur på køl....

Ja sgu da!!!! God ide! Manden bliver sendt afsted efter nogen imorgen!
Men håber dog ikke vi får behov for det for nu må det godt snart være overstået!

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Ja sgu da!!!! God ide! Manden bliver sendt afsted efter nogen imorgen!
Men håber dog ikke vi får behov for det for nu må det godt snart være overstået!

nej, det håber jeg heller ikke!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.