Stakkels stakkels Liva :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

åååååååh stakkels Liva! god bedring med hende!

Tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ej hvor er det dog bare forfærdeligt!!! Stakkels pige!!!!! Århha altså!

Ja det er bare så synd

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

msax skriver:

Jeg håber din doktormand vil give Liva lidt antihistamin så hun kan få sovet og få ro til at blive frisk igen...

Det ville de desværre ikke Men satser på vagtlægen i aften hvis det bliver lige så slemt igen

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Kristinewl skriver:

Nej du skal ikke prøve med kolde klude. De hjælper et stykke tid men bagefter skal huden så arbejde for at varme den op igen og hun bliver mere varm.

Da pigerne havde det fik jeg noget hvidt stads på apoteket og jeg synes det hjalp ret godt.

Ved ikke om du gav hende lidt panodil el. lign. Men det hjælper om natten og tager toppen af kløen og kunne måske give hende lidt mere ro.

Tilsidst vil jeg lige sige at det er slemt i et par dage men så bliver det hurtigt bedre og holder op med at klø.

God bedring med hende

KNUS

Vi har prøvet noget spray fra derma..eller aderma nu blev jeg pludselig i tvivl... og det hjælper kun ganske kort.

Vi gav ikke panodil da vi egentlig tænkte at det vel ikke hjalp på kløen, men det kunne da være vi skulle prøve det i aften.

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Årh stakkels Liva! Jeg var 6½ da jeg havde skoldkopper, og jeg kan TYDELIGT huske kløen!! Jeg fik sådan noget hvidt zink noget på, men det hjalp også kun kortvarigt. Lunkne karbade husker jeg som værende rart, men det er måske ikke lige det hverken I, eller Liva føler for, midt om natten.

Håber hun har fået nogle timer søvn i morges, og at hun kommer i bedring rigtig hurtigt!

Det kunne godt være vi skulle prøve et lunkent karbad inden sengetig i aften. Vi er nærmest villige til at prøve alt.

Hun fik da 1 1/2 time her til morgen.... og håber hun vil lægge sig på sofaen om lidt igen

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

TbCp skriver:

Carsten ringede til lægen som kun sagde zinksalve.... da han så spurgte til antihistaminer sagde hun at det ville hun slet ikke råde til...

Men får vi sådan en slem nat, i nat igen, så ringer jeg til vagtlægen og håber at de vil foreslå det!

Suuk - læger altså!!! Håber hurtigt hun slipper for den kløe - det er bare SÅ stygt at være plaget af kløe...

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Der kommer bare flere og flere skoldkopper. I sæt ved numsen er der mange.. vil tro der er de første 30stk måske flere bare dernede og det er bare så synd for hende...

Og lige der er det jo svært at holde det køligt og tørt når hun bruger ble, så der kommer rigtig meget at det salve/spray på!

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Det har været en rædselsfuld nat!!!

Liva kom i seng omkring 20 som hun plejer, men hun kunne ikke finde ro pga. kløen, og kastede sig rundt i sin seng.
Så hun kom ind til mig og ligge og faldt i søvn ved 21 tiden.
Så bar jeg hende ind i hendes egen seng.
Hun sov ca. 1/2 time så begyndte det igen og hun GRÆD!

Og sådan er det så fortsat hele natten!!!

Hun kom ind til os, slumrede 1/2 times tid og vågnede så op og græd og kastede sig rundt pga. kløen. Så kunne hun så være vågen 1/2 til 1 hel time inden hun igen faldt i søvn og sov 1/2 times tid.

Det var værst med hendes numse, hun er bare fyldt med skoldkopper dernede. Hun bad selv nogen gange om at få creme på dernede og det lindrede da også lidt, men kun kort, så gik det igang igen.

Nej hvor har det været synd for hende Stakkels stakkels Liva.

Nu har hun dog sovet ca. siden kl. 6 og håber hun kan få sig et par timer mere.

Og så skal jeg have fat i læge og hørt om vi kan give hende antihistaminer, hvor mange, hvilket slags og hvor ofte, for jeg kan da slet ikke bære at min lille pige skal have det SÅ skidt!!!

Og jeg må ikke trøste hende, for hun kan slet ikke holde ud at jeg tager om hende

Stakkels lille pige

fandt i ud af noget med antihistaminer?

Anmeld

17. februar 2011

anna-jonas

Puuuhhhhh...................jeg har det stadig så tæt på, at jeg kan huske hvor rædselsfuldt det var, da mine tøser havde skoldkopper i december. Især Ida græd meget en enklet nat, fordi det kløede så forfærdentligt. Vi prøvede med noget antihistamin, men det hjalp ikke en bjælde.

Tror det har toppet nu, for Liva-pigen...............så nu skal der nok komme mere ro på.

God bedring med hende.........

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

fandt i ud af noget med antihistaminer?

Lægen ville ikke give hende noget og sagde vi skulle bruge det zinksalve. Så her til aften var Carsten på apoteket hvor han fik nogle allergipiller. Hun nægter at sluge sådan en halv pille så vi rørte en halv op i noget saft som hun også nægter at drikke. Ved simpelthen ikke hvodan vi får det i hende.
Hun har fået en panodilstikpille og jeg håber det kan hjælpe bare lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.