Stakkels stakkels Liva :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.567 visninger
68 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

TbCp

Det har været en rædselsfuld nat!!!

Liva kom i seng omkring 20 som hun plejer, men hun kunne ikke finde ro pga. kløen, og kastede sig rundt i sin seng.
Så hun kom ind til mig og ligge og faldt i søvn ved 21 tiden.
Så bar jeg hende ind i hendes egen seng.
Hun sov ca. 1/2 time så begyndte det igen og hun GRÆD!

Og sådan er det så fortsat hele natten!!!

Hun kom ind til os, slumrede 1/2 times tid og vågnede så op og græd og kastede sig rundt pga. kløen. Så kunne hun så være vågen 1/2 til 1 hel time inden hun igen faldt i søvn og sov 1/2 times tid.

Det var værst med hendes numse, hun er bare fyldt med skoldkopper dernede. Hun bad selv nogen gange om at få creme på dernede og det lindrede da også lidt, men kun kort, så gik det igang igen.

Nej hvor har det været synd for hende Stakkels stakkels Liva.

Nu har hun dog sovet ca. siden kl. 6 og håber hun kan få sig et par timer mere.

Og så skal jeg have fat i læge og hørt om vi kan give hende antihistaminer, hvor mange, hvilket slags og hvor ofte, for jeg kan da slet ikke bære at min lille pige skal have det SÅ skidt!!!

Og jeg må ikke trøste hende, for hun kan slet ikke holde ud at jeg tager om hende

Stakkels lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

sarahb

eiiiii, puha.. Jeg syntes det var hårdt og der var Isaac meget lille. Men så en stor pige som Liva, der bare er helt bevidst om alt. Ihh hvor må det være hårdt for hende.. Av...
Håber i kan få noget der lindre og at det hurtigt er på retur igen..

Kram

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

sarahb skriver:

eiiiii, puha.. Jeg syntes det var hårdt og der var Isaac meget lille. Men så en stor pige som Liva, der bare er helt bevidst om alt. Ihh hvor må det være hårdt for hende.. Av...
Håber i kan få noget der lindre og at det hurtigt er på retur igen..

Kram

Jeg var grædefærdig i nat fordi jeg bare intet kunne stille op

Liva har, så vidt vi ved, haft skoldkopper i sommeren 2009, men der var der kun en 10 stk. og hun var slet ikke mærket af det, så jeg håbede at det jo ville være det samme igen nu.....

Godt Carsten er hjemme idag så han kan passe og pleje og tage på apoteket!... OG i børnehaven hvor vi har glemt hende bamse!!! STOR FEJL!

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Lige et lille billede af hvordan det har udviklet sig... kun af maven.. ryggen ser mindst lige så slem ud og ansigtet er også ved at være fyldt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2011

Lilac

eeeej, hvor er det synd for hende! Det må bare slet ikke være til at holde ud, ved selv hvor desperat man kan blive hvis man har masser af myggestik og det bare klør og klør! Det her må jo være langt værre - stakkels Liva! Hun må være helt udmattet! Håber lægen kan hjælpe jer!

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Lilac skriver:

eeeej, hvor er det synd for hende! Det må bare slet ikke være til at holde ud, ved selv hvor desperat man kan blive hvis man har masser af myggestik og det bare klør og klør! Det her må jo være langt værre - stakkels Liva! Hun må være helt udmattet! Håber lægen kan hjælpe jer!

Ja det har jeg også tænkt på.... og så er det jo bare over hele kroppen, fra hårbund til tæer

Anmeld

17. februar 2011

sarahb

TbCp skriver:

Liva har, så vidt vi ved, haft skoldkopper i sommeren 2009, men der var der kun en 10 stk. og hun var slet ikke mærket af det, så jeg håbede at det jo ville være det samme igen nu.....

Godt Carsten er hjemme idag så han kan passe og pleje og tage på apoteket!... OG i børnehaven hvor vi har glemt hende bamse!!! STOR FEJL!

nej man kan jo ikke gøre noget... Hvad med kolde klude, kan det hjælpe bare lidt når det er værst.. Og varme får det til at klø mere..
auuuttttcccc...
Ihh det har udviklet sig, lad os håbe der ikke kommer flere nu her og at det er det..

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

sarahb skriver:

nej man kan jo ikke gøre noget... Hvad med kolde klude, kan det hjælpe bare lidt når det er værst.. Og varme får det til at klø mere..
auuuttttcccc...
Ihh det har udviklet sig, lad os håbe der ikke kommer flere nu her og at det er det..

Hun har sovet i undertrøje og ble for at undgå at hun fik det for varmt... men det kunne godt være vi skulle prøve kolde klude!

Anmeld

17. februar 2011

sarahb

TbCp skriver:

Hun har sovet i undertrøje og ble for at undgå at hun fik det for varmt... men det kunne godt være vi skulle prøve kolde klude!

altså aner ikke om det virker, men kulde bedøver jo lidt.. Så måske. Bare et forslag... Håber det virker på liva pigen..

Anmeld

17. februar 2011

Lilac

TbCp skriver:

Det er lidt underligt det med at nogle oplever at børnene har haft skoldkopper før og så får dem igen... det har jeg faktisk læst flere steder... men lægerne holder på at hvis man har haft det én gang, så kan man ikke få det igen... xxx har også haft tre knopper som lignede skoldkopper og som kløede lidt, men det ser da ud til at det enten ikke er skoldkopper (og hvad i alverden er det så???) eller at man godt kan have skoldkopper mere end én gang... Mysti-fystisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.