Det gør faktisk ret ondt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Laulund87

Puslingen skriver:

sender lige et kæmpe.
Råb op og "forlang" at blive hørt! Ellers lytter jeg gerne

Tak, måske tager jeg dig på ordet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Laulund87

kitty skriver:

Det er en sur følelse at sidde med!

Jeg ved godt jeg ikke er så aktiv med PB, men du må altså altid skrive, hvis du har lyst!

Og jeg er nok selv en af dem der åbner munden for meget selv, og så lige glemmer at spørge omverdenen om, "hvordan går det?" Det må være et punkt på to-do listen!!

Sådan fornemmer jeg dig nu ikke

Tak det er rart at vide, hader også bare at brokke mig og indrømme at jeg føler mig alene Det er nok ikke det indtryk jeg giver..

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Camillee skriver:

hmm men jeg vil gerne lytte .
jeg kan godt forstå det er hårdt og der er mange ting at tumle med,

Tak, det er pænt af dig

Anmeld

15. februar 2011

2721

Laulund87 skriver:

Tak, måske tager jeg dig på ordet

gør endelig det søde
sender lige en pb

Anmeld

15. februar 2011

Camillee

Laulund87 skriver:

Tak, det er pænt af dig

Anmeld

15. februar 2011

Caroline86

åha smukke

Og nu sidder jeg her og får VILDT dårlig samvittighed over at jeg ikke har fået skrevet til dig

Jeg er her alligevel, det håber jeg du ved!!!!

møs

Anmeld

15. februar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Sådan fornemmer jeg dig nu ikke

Tak det er rart at vide, hader også bare at brokke mig og indrømme at jeg føler mig alene Det er nok ikke det indtryk jeg giver..

Men det er OK at føle sig alene, engang i mellem.. Det må bare ikke være for ofte, for så gør det ondt!

Jeg hader at føle mig ensom. Det er nok en af de værste følelser der er!

Det er OK at brokke sig, det er bare ikke lige nemt altid...

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Giraffen skriver:

Jeg tror vejen frem er at få arbejdet med din angst

Og igennem den process lærer du også at "hjælpe dig selv" og så gør det heller ikke så ondt når folk ikke er så engagerede som man har behov for.

Har du mulighed for at få hjælp til din angst? Nogle steder er der måske gratis hjælp?

Det starter hvertfald hos dig selv - og jeg vil mene at familie er dejligt at have, men hvis den gør dig mere skidt end godt, så er det ikke dit ansvar at være en del af familien, så er det ok at trække stikket ud indtil man kan rumme alting igen.

mht at tage plads er det måske også noget angst - ofte tør folk ikke tage plads eller gøre opmærksom på sig selv, fordi at forventningen/angsten for at folk ikke vil høre på en/synes man er latterlig overskygger alting og så tør man ikke - så er det mere trygt at lade være

Og som du selv lidt siger mellem linjerne er dine relationer til andre mennesker og det at du trækker dig ind i dig selv nok et sympton på din angst - så hvis det ydre skal blive bedre er der nok ingen vej uden om at tage kampen op med angste - jeg er sikker på du har styrken derinde (især hvis du begynder at bruge energien og styrken på dig selv og lade verden gå sin gang udenfor for en stund)

KÆMPE til dig, håber du kan finde en god måde at kommedin angst til livs

Jeg har fået/får meget hjælp. Både kognitiv terapi og medicin.

Jeg har dog på skrift fra psykiater at min tilstand er stationær og behandlingsmuligheder er udtømte. Nu prøver jeg at arbejde på at leve med det, i stedet for at lade det hindre mig.

Jeg synes jeg hele tiden arbejder med det og prøver at få nye venskaber osv..Men jeg synes kun det giver nederlag

Jeg ved godt hvorfor jeg har angst. Det er en masse svigt i min barndom og jeg stoler sjældent på folk. Jeg er nærmest kun blevet svigtet af dem der er kommet tæt på mig og jeg synes ikke det ændrer sig

Hmm det lyder ret håbløst hva

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

åha smukke

Og nu sidder jeg her og får VILDT dårlig samvittighed over at jeg ikke har fået skrevet til dig

Jeg er her alligevel, det håber jeg du ved!!!!

møs

Som jeg har skrevet til dig før, har jeg tendens til at tro folk vil mig ondt og ikke tænker pænt om mig. Ikke ville kunne lide mig hvis de møder mig f.eks

Du skal ikke få dårlig samvittighed for det er ikke dit ansvar, jeg kunne jo også skrive til dig at jeg gerne vil snakke Som en anden skriver, må jeg også selv gøre noget for det..Det er bare ikke nemt

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

kitty skriver:

Men det er OK at føle sig alene, engang i mellem.. Det må bare ikke være for ofte, for så gør det ondt!

Jeg hader at føle mig ensom. Det er nok en af de værste følelser der er!

Det er OK at brokke sig, det er bare ikke lige nemt altid...

Det gør meget ondt

Det er nu meget rart at få lidt luft for det æder mig op. Dejligt man kan skrive herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.