Det gør faktisk ret ondt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.489 visninger
79 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Laulund87

Kender i det at man synes man kan rumme andre mennesker? Man tænker på andre og man bekymrer sig?

Så kunne det være rart at få noget tilbage Både familie, venner, IRL og nettet..

Det lyder måske rimeligt ynkeligt, men jeg er så træt af at give og give og ikke få noget igen. Jeg hjælper ikke andre for at forvente at få noget tilbage, men det kunne da være rart når man selv har det skidt Man har bare lyst til at tænke; F* det, men det er også lidt svært..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

eElak

15. februar 2011

Dinna88

Jeg kan sagtens rumme dig! 

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Jeg kan sagtens rumme dig! 

Noget nær den eneste..

Anmeld

15. februar 2011

Najsen86

Ja det kender jeg godt ...du får lige en

Anmeld

15. februar 2011

smokin

Sender dig et stort kram 

Anmeld

15. februar 2011

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Kender i det at man synes man kan rumme andre mennesker? Man tænker på andre og man bekymrer sig?

Så kunne det være rart at få noget tilbage Både familie, venner, IRL og nettet..

Det lyder måske rimeligt ynkeligt, men jeg er så træt af at give og give og ikke få noget igen. Jeg hjælper ikke andre for at forvente at få noget tilbage, men det kunne da være rart når man selv har det skidt Man har bare lyst til at tænke; F* det, men det er også lidt svært..

Jeg kender det al for godt   Har et hav af "venner" som ringer flere gange om ugen og plabrer løs om deres problemer mm hele tiden   Det er sgu aldrig nogen der spørger ,, hvordan går du egentlig og har det ?? Og hvis jeg prøver at sige noget bliver det blot fuldstændigt overhørt så ved hvordan du har det   Jeg er åbenbart god at snakke med

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Najsen86 skriver:

Ja det kender jeg godt ...du får lige en

Det er ikke sjovt

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Muffi<3 skriver:

Jeg kender det al for godt   Har et hav af "venner" som ringer flere gange om ugen og plabrer løs om deres problemer mm hele tiden   Det er sgu aldrig nogen der spørger ,, hvordan går du egentlig og har det ?? Og hvis jeg prøver at sige noget bliver det blot fuldstændigt overhørt så ved hvordan du har det   Jeg er åbenbart god at snakke med

Øv det er bare ikke sjovt!

Jeg har hylet over det flere gange

Anmeld

15. februar 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Kender det ALT for godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.