Laulund87 skriver:
Det lyder rigtig fornuftigt det du skriver, men hvad så når man har angst og har mega svært ved at lukke folk ind?
Det kan jeg slet ikke overskue, må jeg indrømme
Tænkte at man kunne lære nogen at kende herinde, men det er faldet lidt til jorden
Og hvad med familie, dem cutter man vel ikke bare lige
Heysan..
Du har jo en masse mennesker herinde, som holder af dig - bare se på denne tråd, hvor du giver til udtryk hvordan du har det..
Der kommer folk tililende med trøst og gode råd..
Jeg kender godt det at have det sådan, men som giraffen skriver, så er det også en selv, som har et delvist ansvar...
DU må simpelthen sige til/råbe op om man vil, når DU ikke har det godt, og HUSKE at tænke på dig selv indimellem...
Det her er IKKE ondt ment eller noget - jeg har haft en lang periode, hvor jeg virkelig glemte mig selv, og det var ikke en lykkelig periode i mit liv.. Men tog tyren ved hornene, og er nu ved at skabe mig et liv som jeg vil have det..
Ikke at jeg siger at så drastiske metoder skal i brug - for det er HELT NORMALT at man er ked af det indimellem.... og hvis man bliver ved med at tage ting på sin kappe, jamen så tænker folk ikke over at man også selv har brug for at få omsorg...
Det er en af de ting jeg selv arbejder på (det går ikke så skidegodt for tiden) ;-)
Nå, det belv en længere smøre - jeg smider lige et kram til til DIG, og så håber jeg at humøret snart vender igen..
Anmeld