Det gør faktisk ret ondt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Gør du?

JA desværre

Er blevet skuffet SÅ meget at jeg græd i flere uger - og kans tadig græde den dag idag over den skuffelse en specielt har forvoldt mig og det er knap 1år siden

Men kender det virkelig ALT for godt..!! Det er ikke kun veninder/venner men også manden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Laulund87

quar20 skriver:

JA desværre

Er blevet skuffet SÅ meget at jeg græd i flere uger - og kans tadig græde den dag idag over den skuffelse en specielt har forvoldt mig og det er knap 1år siden

Men kender det virkelig ALT for godt..!! Det er ikke kun veninder/venner men også manden

Øv altså, det er bare ikke retfærdigt at man bliver behandlet på den måde!

Jeg har dog ikke oplevet det med manden, men venner/familie. Synes efterhånden det er alt for mange der får mig til at føle sådan

til dig

Anmeld

15. februar 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Øv altså, det er bare ikke retfærdigt at man bliver behandlet på den måde!

Jeg har dog ikke oplevet det med manden, men venner/familie. Synes efterhånden det er alt for mange der får mig til at føle sådan

til dig

JEP svigerfamilien..!! TAK SKÆBNE vi har haft problemer.. Faktisk så mange problemer at jeg slet ikke snakkede med dem i næsten 5 måneder..!! OVERHOVEDET ikke..!! De sagde nogle virkelig grimme ting som sårede mig inderligt og husker det som var det igår..!!

Vi må sku stå sammen og hjælpe hinanden med at læsse af

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

quar20 skriver:

JEP svigerfamilien..!! TAK SKÆBNE vi har haft problemer.. Faktisk så mange problemer at jeg slet ikke snakkede med dem i næsten 5 måneder..!! OVERHOVEDET ikke..!! De sagde nogle virkelig grimme ting som sårede mig inderligt og husker det som var det igår..!!

Vi må sku stå sammen og hjælpe hinanden med at læsse af

Jeg har virkelig også problemer med svigerfamilien, du drømmer slet ikke om det De har godt nok også voldt mig mange tårer!

Ja det må vi simpelthen

Anmeld

15. februar 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Som jeg har skrevet til dig før, har jeg tendens til at tro folk vil mig ondt og ikke tænker pænt om mig. Ikke ville kunne lide mig hvis de møder mig f.eks

Du skal ikke få dårlig samvittighed for det er ikke dit ansvar, jeg kunne jo også skrive til dig at jeg gerne vil snakke Som en anden skriver, må jeg også selv gøre noget for det..Det er bare ikke nemt

men jeg GLÆDER mig til at møde dig

Og jeg har allerede lovet dig at skrive så snart vi skal vestover igen

Jeg er fyldt med dårlige undskyldninger, men sagen er jo at jeg ikke har været god nok til at skrive til dig! Har lige set at det slet ikke går godt hjemme hos Jer, og det har jeg slet ikke været opmærksom på

Nå, vi kan lige tage den privat, smukke

Dejlige dig!!!!

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

men jeg GLÆDER mig til at møde dig

Og jeg har allerede lovet dig at skrive så snart vi skal vestover igen

Jeg er fyldt med dårlige undskyldninger, men sagen er jo at jeg ikke har været god nok til at skrive til dig! Har lige set at det slet ikke går godt hjemme hos Jer, og det har jeg slet ikke været opmærksom på

Nå, vi kan lige tage den privat, smukke

Dejlige dig!!!!

Ja og det glæder jeg mig virkelig også til!

I har haft SÅ meget at døje med selv, så endelig ikke få det dårligt!

Anmeld

15. februar 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Jeg har virkelig også problemer med svigerfamilien, du drømmer slet ikke om det De har godt nok også voldt mig mange tårer!

Ja det må vi simpelthen

Vi må endag sætte os sammen med en helveds masse kleenex også bare tude og bande over vores svigerfamilier..!!

Anmeld

15. februar 2011

Giraffen

Laulund87 skriver:

Jeg har fået/får meget hjælp. Både kognitiv terapi og medicin.

Jeg har dog på skrift fra psykiater at min tilstand er stationær og behandlingsmuligheder er udtømte. Nu prøver jeg at arbejde på at leve med det, i stedet for at lade det hindre mig.

Jeg synes jeg hele tiden arbejder med det og prøver at få nye venskaber osv..Men jeg synes kun det giver nederlag

Jeg ved godt hvorfor jeg har angst. Det er en masse svigt i min barndom og jeg stoler sjældent på folk. Jeg er nærmest kun blevet svigtet af dem der er kommet tæt på mig og jeg synes ikke det ændrer sig

Hmm det lyder ret håbløst hva

Ej det ka jeg godt forstå - især når man ligesom synes at man har prøvet de muligheder der er tilbage.

Måske du sku prøve noget radikalt og anderledes, om det så er budhistisk vandring i indien, yoga, kampsport eller meditering

Jeg ved ikke om angst kan heles den vej, men jeg tror ikke at vestens behandlingsmuligheder er de eneste, der virker 

Så intet er håbløst, nogen gange kræver det bare lidt kreativt syn på sin egen situation, tit er vi for gode til at gi op når autoriteternes råd slipper op

Jeg puster lige en maaaaasse energi og overskud over til dig, måske du kan finde noget, der lige er for dig

Anmeld

15. februar 2011

eElak

Laulund87 skriver:

Det lyder rigtig fornuftigt det du skriver, men hvad så når man har angst og har mega svært ved at lukke folk ind? Det kan jeg slet ikke overskue, må jeg indrømme  Tænkte at man kunne lære nogen at kende herinde, men det er faldet lidt til jorden

Og hvad med familie, dem cutter man vel ikke bare lige

Heysan.. 

Du har jo en masse mennesker herinde, som holder af dig - bare se på denne tråd, hvor du giver til udtryk hvordan du har det.. 

Der kommer folk tililende med trøst og gode råd.. 

Jeg kender godt det at have det sådan, men som giraffen skriver, så er det også en selv, som har et delvist ansvar... 

DU må simpelthen sige til/råbe op om man vil, når DU ikke har det godt, og HUSKE at tænke på dig selv indimellem... 

Det her er IKKE ondt ment eller noget - jeg har haft en lang periode, hvor jeg virkelig glemte mig selv, og det var ikke en lykkelig periode i mit liv.. Men tog tyren ved hornene, og er nu ved at skabe mig et liv som jeg vil have det.. 

Ikke at jeg siger at så drastiske metoder skal i brug - for det er HELT NORMALT at man er ked af det indimellem.... og hvis man bliver ved med at tage ting på sin kappe, jamen så tænker folk ikke over at man også selv har brug for at få omsorg... 
Det er en af de ting jeg selv arbejder på (det går ikke så skidegodt for tiden) ;-)

Nå, det belv en længere smøre - jeg smider lige et kram til til DIG, og så håber jeg at humøret snart vender igen..

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

quar20 skriver:

Vi må endag sætte os sammen med en helveds masse kleenex også bare tude og bande over vores svigerfamilier..!!

God idé!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.