Laulund87 skriver:
Kender i det at man synes man kan rumme andre mennesker? Man tænker på andre og man bekymrer sig?
Så kunne det være rart at få noget tilbage
Både familie, venner, IRL og nettet..
Det lyder måske rimeligt ynkeligt, men jeg er så træt af at give og give og ikke få noget igen. Jeg hjælper ikke andre for at forvente at få noget tilbage, men det kunne da være rart når man selv har det skidt
Man har bare lyst til at tænke; F* det, men det er også lidt svært..
Dit indlæg virker ret modsigende - du vil gerne gøre noget for andre men du er ked af, at de ikke gør noget for dig?
Mennesker der altid har overskud til, at hjælpe andre har ofte tendenser til, at skjule egne problemer. Nogle gange er det for , at få focus væk fra dem selv, at de vælgerhjælper andre (ubevidst). Men ikke alle er bevidste om dette, derfor kommer du jo til ( i nogles øjne) at virke som "den stærke der bare har overskud til andre og styr på tingene".
Det du selv skal lære er, at bede om hjælp når du har behov for, at snakke om nogle ting der bevæger sig i dig.... Det er ikke alle mennesker der kan se hvad du har brug for, derfor må man også tage et ansvar overfor sig selv og gøre noget ved det 
Nu har jeg ikke læst tråden, så jeg ved ikke hvilke råd du har fået - men dette er så mit umiddelbare råd til dig 
Anmeld