Det gør faktisk ret ondt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Laulund87

Giraffen skriver:

Ej det ka jeg godt forstå - især når man ligesom synes at man har prøvet de muligheder der er tilbage.

Måske du sku prøve noget radikalt og anderledes, om det så er budhistisk vandring i indien, yoga, kampsport eller meditering

Jeg ved ikke om angst kan heles den vej, men jeg tror ikke at vestens behandlingsmuligheder er de eneste, der virker 

Så intet er håbløst, nogen gange kræver det bare lidt kreativt syn på sin egen situation, tit er vi for gode til at gi op når autoriteternes råd slipper op

Jeg puster lige en maaaaasse energi og overskud over til dig, måske du kan finde noget, der lige er for dig

Hehe det var i hvert fald nogle anderledes muligheder. Måske jeg skulle tænke i andre baner

Tusind tak for de gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Laulund87

KaLee skriver:

Heysan.. 

Du har jo en masse mennesker herinde, som holder af dig - bare se på denne tråd, hvor du giver til udtryk hvordan du har det.. 

Der kommer folk tililende med trøst og gode råd.. 

Jeg kender godt det at have det sådan, men som giraffen skriver, så er det også en selv, som har et delvist ansvar... 

DU må simpelthen sige til/råbe op om man vil, når DU ikke har det godt, og HUSKE at tænke på dig selv indimellem... 

Det her er IKKE ondt ment eller noget - jeg har haft en lang periode, hvor jeg virkelig glemte mig selv, og det var ikke en lykkelig periode i mit liv.. Men tog tyren ved hornene, og er nu ved at skabe mig et liv som jeg vil have det.. 

Ikke at jeg siger at så drastiske metoder skal i brug - for det er HELT NORMALT at man er ked af det indimellem.... og hvis man bliver ved med at tage ting på sin kappe, jamen så tænker folk ikke over at man også selv har brug for at få omsorg... 
Det er en af de ting jeg selv arbejder på (det går ikke så skidegodt for tiden) ;-)

Nå, det belv en længere smøre - jeg smider lige et kram til til DIG, og så håber jeg at humøret snart vender igen..

Jamen du har helt ret og der er nogle fantastiske mennesker herinde Men det kunne være rart at få et fysisk kram af dem man er sammen med hver dag

Jeg må se om jeg kan tænke anderledes og prøve noget nyt, synes ellers jeg gør hvad jeg kan

Anmeld

15. februar 2011

quar20

Laulund87 skriver:

God idé!!

Anmeld

16. februar 2011

Laulund87

quar20 skriver:

Anmeld

16. februar 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Kender i det at man synes man kan rumme andre mennesker? Man tænker på andre og man bekymrer sig?

Så kunne det være rart at få noget tilbage Både familie, venner, IRL og nettet..

Det lyder måske rimeligt ynkeligt, men jeg er så træt af at give og give og ikke få noget igen. Jeg hjælper ikke andre for at forvente at få noget tilbage, men det kunne da være rart når man selv har det skidt Man har bare lyst til at tænke; F* det, men det er også lidt svært..

Jeg tænker meget på sig skat

Du kan altid skrive til mig - jeg er her for dig

Anmeld

16. februar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

Jeg tænker meget på sig skat

Du kan altid skrive til mig - jeg er her for dig

Åh tak skønne Jeg ved godt at du er der

Anmeld

16. februar 2011

qp

Laulund87 skriver:

Kender i det at man synes man kan rumme andre mennesker? Man tænker på andre og man bekymrer sig?

Så kunne det være rart at få noget tilbage Både familie, venner, IRL og nettet..

Det lyder måske rimeligt ynkeligt, men jeg er så træt af at give og give og ikke få noget igen. Jeg hjælper ikke andre for at forvente at få noget tilbage, men det kunne da være rart når man selv har det skidt Man har bare lyst til at tænke; F* det, men det er også lidt svært..

Dit indlæg virker ret modsigende - du vil gerne gøre noget for andre men du er ked af, at de ikke gør noget for dig? 

Mennesker der altid har overskud til, at hjælpe andre har ofte tendenser til, at skjule  egne problemer. Nogle gange er det for , at få focus væk fra dem selv, at de vælgerhjælper andre (ubevidst). Men ikke alle er bevidste om dette, derfor kommer du jo til ( i nogles øjne) at virke som "den stærke der bare har overskud til andre og styr på tingene".

Det du selv skal lære er, at bede om hjælp når du har behov for, at snakke om nogle ting der bevæger sig i dig.... Det er ikke alle mennesker der kan se hvad du har brug for, derfor må man også tage et ansvar overfor sig selv og gøre noget ved det

Nu har jeg ikke læst tråden, så jeg ved ikke hvilke råd du har fået - men dette er så mit umiddelbare råd til dig

Anmeld

16. februar 2011

Laulund87

qp skriver:

Dit indlæg virker ret modsigende - du vil gerne gøre noget for andre men du er ked af, at de ikke gør noget for dig? 

Mennesker der altid har overskud til, at hjælpe andre har ofte tendenser til, at skjule  egne problemer. Nogle gange er det for , at få focus væk fra dem selv, at de vælgerhjælper andre (ubevidst). Men ikke alle er bevidste om dette, derfor kommer du jo til ( i nogles øjne) at virke som "den stærke der bare har overskud til andre og styr på tingene".

Det du selv skal lære er, at bede om hjælp når du har behov for, at snakke om nogle ting der bevæger sig i dig.... Det er ikke alle mennesker der kan se hvad du har brug for, derfor må man også tage et ansvar overfor sig selv og gøre noget ved det

Nu har jeg ikke læst tråden, så jeg ved ikke hvilke råd du har fået - men dette er så mit umiddelbare råd til dig

Jamen det er sikkert rigtigt, men jeg tænker bare at det ikke kan passe jeg skal bede folk om at spørge til mig? Hele tiden og nærmest alle man kender

Anmeld

16. februar 2011

qp

Laulund87 skriver:

Jamen det er sikkert rigtigt, men jeg tænker bare at det ikke kan passe jeg skal bede folk om at spørge til mig? Hele tiden og nærmest alle man kender

Hvis du leder efter en løsning på problemet, så ja

Anmeld

16. februar 2011

Laulund87

qp skriver:

Hvis du leder efter en løsning på problemet, så ja

Hmm jeg tror nu ikke det er løsningen, men måske nærmere at nogle bekendtskaber skal skiftes ud

Men tak for dit svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.