Det gør faktisk ret ondt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Vingummien

Laulund87 skriver:

Ja det kan godt være, men det kan man bare ikke

Hvem kan klare sig når man føler ingen andre tænker på én?

Det er det der er det svære ved det, og tit det folk ikke tænker over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Laulund87

Ni-ko-li-ne skriver:

jeps, jeg lider af samme tossede problem!

men hvis du bare siger noget, så vil de sikkert gerne lytte og hjælpe... prøv!

Jah jeg må forsøge Bare træls man skal sige til folk; Hey gider du ikke tænke på mig og spørge hvordan jeg har det?

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Så bare læs alt ud på mig  Og ryk lige i folk og mind dem om at du faktisk også er menneskelig og ikke er superwoman

Tror ikke det er fordi de tror jeg er stærk

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Tulipan skriver:

Det er det der er det svære ved det, og tit det folk ikke tænker over

Ja sikkert

Anmeld

15. februar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Tror ikke det er fordi de tror jeg er stærk

Hvad så? Men ligemeget hvad, så må du jo bare påpege det - enten snigende eller ligeud, at du har brug for at snakke når det er. Det er okay at søge støtte jo

Anmeld

15. februar 2011

Camillee

Laulund87 skriver:

Kender i det at man synes man kan rumme andre mennesker? Man tænker på andre og man bekymrer sig?

Så kunne det være rart at få noget tilbage Både familie, venner, IRL og nettet..

Det lyder måske rimeligt ynkeligt, men jeg er så træt af at give og give og ikke få noget igen. Jeg hjælper ikke andre for at forvente at få noget tilbage, men det kunne da være rart når man selv har det skidt Man har bare lyst til at tænke; F* det, men det er også lidt svært..

ja jeg det kender jeg alt for godt!
det er en super trals følelse  at sidde tilbage med når man igen har lyttet og trøstet. Og det virker som igen bekymre sig om en selv? men ved du hvad? jeg er sikker på at der er nogle der tænker på dig.

men forsat god aften og et lille knus  

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Hvad så? Men ligemeget hvad, så må du jo bare påpege det - enten snigende eller ligeud, at du har brug for at snakke når det er. Det er okay at søge støtte jo

Ligeglade..Mmm det kan godt være

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

ja jeg det kender jeg alt for godt!
det er en super trals følelse  at sidde tilbage med når man igen har lyttet og trøstet. Og det virker som igen bekymre sig om en selv? men ved du hvad? jeg er sikker på at der er nogle der tænker på dig.

men forsat god aften og et lille knus  

Måske der er det, men jeg mærker det ikke..

Tak i lige måde!

Anmeld

15. februar 2011

Bom

Jeg kender det også ALT for godt, man bliver bare så træt af at hjælpe og lytte til andre, når man aldrig får hjælp igen eller et øre der lytter...

Du får lige en KÆMPE

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Tulle Mus skriver:

Jeg kender det også ALT for godt, man bliver bare så træt af at hjælpe og lytte til andre, når man aldrig får hjælp igen eller et øre der lytter...

Du får lige en KÆMPE

Det gør man nemlig og så skubber man folk væk. Det bliver det så kun værre af fordi man virker sur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.