Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: Sender dig et stort kram
Sender dig et stort kram
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Kender i det at man synes man kan rumme andre mennesker? Man tænker på andre og man bekymrer sig? Så kunne det være rart at få noget tilbage Både familie, venner, IRL og nettet.. Det lyder måske rimeligt ynkeligt, men jeg er så træt af at give og give og ikke få noget igen. Jeg hjælper ikke andre for at forvente at få noget tilbage, men det kunne da være rart når man selv har det skidt Man har bare lyst til at tænke; F* det, men det er også lidt svært..
Kender i det at man synes man kan rumme andre mennesker? Man tænker på andre og man bekymrer sig?
Så kunne det være rart at få noget tilbage Både familie, venner, IRL og nettet..
Det lyder måske rimeligt ynkeligt, men jeg er så træt af at give og give og ikke få noget igen. Jeg hjælper ikke andre for at forvente at få noget tilbage, men det kunne da være rart når man selv har det skidt Man har bare lyst til at tænke; F* det, men det er også lidt svært..
Kender det alt for godt. Tror nogle gange folk tænker, hun kan klare alt, fordi de er vantil at man er så stærke for dem
quar20 skriver: Kender det ALT for godt...
Kender det ALT for godt...
Gør du?
kender det virkelig godt!
den eneste vej ud, er at gøre opmærksom på sig selv.... lidt synd at folk ikke selv har den omtanke...
Tulipan skriver: Kender det alt for godt. Tror nogle gange folk tænker, hun kan klare alt, fordi de er vantil at man er så stærke for dem
Ja det kan godt være, men det kan man bare ikke
Hvem kan klare sig når man føler ingen andre tænker på én?
Sender dig lige et kram
Ni-ko-li-ne skriver: kender det virkelig godt! den eneste vej ud, er at gøre opmærksom på sig selv.... lidt synd at folk ikke selv har den omtanke...
Og det er jeg bare elendig til og så bliver jeg tilbøjelig til at indelukke mig endnu mere
wamse skriver: Sender dig lige et kram
Tak det er pænt af dig...
Laulund87 skriver: Og det er jeg bare elendig til og så bliver jeg tilbøjelig til at indelukke mig endnu mere
jeps, jeg lider af samme tossede problem!
men hvis du bare siger noget, så vil de sikkert gerne lytte og hjælpe... prøv!
Laulund87 skriver: Noget nær den eneste..
Noget nær den eneste..
Så bare læs alt ud på mig Og ryk lige i folk og mind dem om at du faktisk også er menneskelig og ikke er superwoman
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128