Hehe...kommer til at tænke på et lille godt stykke dansk film, der var fremme i 90'erne, der hed "Superdame" med Lotte..ehhh..hende fra Sweethearts og "Taxa".
Hun er ansat i et supermarked, skal det lige siges, og både Michael Falck og ham kokken Søren Gericke er med, de spiller nogle framragende roller.
Nå men Michael Falck er så kunde i supermarkedet og der er netop sådan en møgunge på en 5-6 år, der står bag Michael i en kø.
Knægten bliver ved med at stå og kværne indkøbsvognen ind i benene og ryggen på Michael, og han henvender sig endda til moderen og beder hende om at få hende til at stoppe ham, men hun smiler bare dumt til ham og ignorerer både ham og barnet.
Til sidst tager Michael Falck et glas honning, åbner det lige så stille og hælder ud over hovedet på ungen.
Hold da op, hvor er det morsomt.
De spiller simpelthen så godt.
Barnet stikker i et vræl naturligvis, moderen himler op, men alle andre, der høfligt har forladt køen og gået over i andre uden at sige noget, fordi barnet har torpederet dem, giver sig til at klappe...hehe!
Så når jeg oplever børn med sådan en adfærd, så tænker jeg altid på Michael Falck og morer mig over at tænke på hvilken virkning, det ville have at hælde et glas honning ud over barnets hovede, selvom det i virkeligheden nok burde være moderen, der fik det 

Kærligst
Sussie
Anmeld