Så opdrag dog dit barn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

bagger26

kiwilouise skriver:

samtlige der har klappet mig i numsen har fået sådan en på hovedet... kan ikke styre det - det er bare så grænseoverskridende...

Ja, men det er et barn.. Kan da godt forstå du ikke vil finde dig i det hvis det var et voksent menneske, men det er et lille barn vi snakker om.. Dog går jeg ikke ind for vold uanset alder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Anne85

Thalia skriver:

Hvis det var mit barn der blev irettesat sådan som det beskrives i tråden her ville jeg undskylde barnets opførsel - og derefter forklare damen at jeg overhovedet ikke finder det acceptabelt at hun taler til mit barn på den måde.  Jeg var mildest talt blevet rasende.

Selvfølgelig skal børn ikke klappe fremmede damer i numsen, ingen tvivl der. Men fremmede mennesker skal ved Gud ikke give sig til at skælde ud på mine børn når jeg står lige ved siden af.

Som almindelig velfungerende voksen bør man i mine øjne være i besidelse af så meget selvkontrol at man kan håndtere sådan en situation uden at lade det gå ud over et barn. Særligt eftersom man som "fremmed og forulempet" ikke har den ringeste anelse om hvad det er for et barn man taler til, hvad barnets sociale virkelighed består af og hvad der evt ligger til grund for barnets mindre heldige handling.

Anmeld

16. februar 2011

kiwilouise

bagger26 skriver:

Ja, men det er et barn.. Kan da godt forstå du ikke vil finde dig i det hvis det var et voksent menneske, men det er et lille barn vi snakker om.. Dog går jeg ikke ind for vold uanset alder...

jeg ville da heller aldrig slå et barn  

min numse er bare meget privat  

Anmeld

16. februar 2011

bagger26

kiwilouise skriver:

jeg ville da heller aldrig slå et barn  

min numse er bare meget privat  

Tror det er de færreste der sådan deler ud af den på den måde..  Men må sige at det ikke kan gøre mig vred hvis det var et barn, en på 5-6 år er altså ikke så stor igen, det er jo stadig et børnhavebarn, og de er altså fuld at ballade og sjov... Tror ikke et barn tænker over at numsen er et meget privat sted, i den alder er det jo bare en kropsdel som alle andre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.