For det første, så skal der lidt mere til at overskride mine grænser. Men fair nok, vi er alle forskellige.
For det andet, så skal man passe på med at dømme andre. Når du skriver at drengen har været dit og dat gammel, så kunne han sagtens have været stor af sin alder. Det er der mange børn der er, bl.a. min ældste datter. Han kunne have fejlet et eller andet eller hvad ved jeg. Men uanset hvad, så synes jeg ikke at denne episode lyder så slem endda. Jeg ville ihvertfald ikke fare op over sådan noget. De fleste børn bliver trætte af shoppingture. Nogle gange ter de sig godt, andre gange er de ekstra trætte, sure og tvære. Det gælder også børn der både er velfungerende og velopdragne.
For det tredje, så har du jo selv anderkendt din fejl... at du måske burde have sagt noget til moren i stedet for til barnet, som jo kun er et barn. Den omtalte mor er derfor ikke den eneste der burde havet gjort noget andet end hun valgte at gøre.
Min pointe er såmænd, at ingen af os er perfekte. Nogle dage er vi på toppen, andre dage ikke. Og jeg håber for guds skyld ikke at fremmede dømmer mig og mine vellfungerede og velopdragne piger som den ligeglade mor med de uopdragne møg-unger fordi at de ser mig i Føtex på en Øv dag. Og hvis de gør det, så vil jeg meget gerne undgå at høre om det.
Drengen er bare et barn. Dig og den omtalte mor burde havet reageret anderledes. Jeg forstår din reaktion fordi at du via denne tråd har muligheden for at forklare dig selv. Det har den omtalte mor ikke. Det er ikke for at være led. Som person prøver jeg bare altid at se flere vinkler fra situationen.
Anmeld