Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia skriver: Jeg kunne virkelig virkelig godt spise wienerbrød, har lige sagt til min kæreste at jeg såååå gerne vil have sådan en rigtig blød og fed wienerstang, men ak og ve, føtex som var vores bedste bud lukkede klokken 20.00!!
Jeg kunne virkelig virkelig godt spise wienerbrød, har lige sagt til min kæreste at jeg såååå gerne vil have sådan en rigtig blød og fed wienerstang, men ak og ve, føtex som var vores bedste bud lukkede klokken 20.00!!
Årh ja, dén er jeg med på. Og der må endda være rosiner i for min skyld. Og jeg bander ellers rosiner langt væk fra bagværk!
Surt at de har lukket
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ni-ko-li-ne skriver: Rejemad, frugtsalat rørt med flødeskum og mørk chokolade, banan kage, marabou
Rejemad, frugtsalat rørt med flødeskum og mørk chokolade, banan kage, marabou
Jeg tror frugtsalat og KAGE skal på menuen til vores næste møde
Har SÅ meget lyst til paradis is! Men de har lukket!!! BUH!
Så ser frem til d. 26 hvor jeg skal æde alt det is jeg overhovedet kan!
kitty skriver: Jeg tror frugtsalat og KAGE skal på menuen til vores næste møde
MMM! Dét kunne jeg også godt spise men med råcreme! Eller råcreme med frugtsalat
puhhhha.... intet mad lige nu.... Men en smøg kunne jeg godt bruge.... har ikk røget i 3 uger...
Kan spise sushi til enhver tid!
saltfisk fra Katjes...
jordbær med chokolade
Et glas asti (den går bare ikke!)
Chokolade, gerne DAIM.. Eller Daim-is fra McD...
En sandwich fra Sunset med Laks, og masser af fritter!!
Banankage og så varm Kakao til Mmmmh
Ni-ko-li-ne skriver: Jaaaaah!!!!
Jaaaaah!!!!
Bjørnen kan ikke lide lagkage, men jeg har lige presset ham til at jeg godt må lave en med daim-creme på lørdag.. Jeg skal nok spise hans del
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128