Hvad kunne du spise lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Tinehh

Har lige præsteret at jeg egentlig lå rigtig godt på sofaen og hygger, fordi manden er hos en kammerat.. Og så fik jeg heeeeelt vildt lyst til CENTER chokoladen, altså mælkechokolade med karamelfyld og så en iskold coca cola. 

- Så jeg smuttede i noget tøj og gik ned til kiosken og købte det. Men fuck en kold fornøjelse. Selvom det nu er super dejligt jeg gjorde det.. MUMS MUMS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Frk.S

Åh, jeg er forfærdeligt lækkersulten, og der er en masse ting jeg kunne spise lige nu. Fx:

- Nachos med salsa, guacamole og hele svineriet

- En masse chokolade

- Vandmelon

- Is (helst lakidis)

Anmeld

14. februar 2011

mortil4dejligepiger

Romkugler fra bageren! - No doubt!

Men jeg har ikke nogen og jeg skal heller ikke spise nogen! Prøver at holde mig fra sukker for at undgå glukosebelastning i denne graviditet. Det er svært!!

Anmeld

14. februar 2011

Maria-s

Jeg har tænkt på spagetti med kødsovs HELE aftenen!! Åhhh jeg hungre! (Fik så havregrød....  men gad ikke handle ind ELLER stå i køkkenet og lave mad).

Men eller så noget riiiigtig lækker sushi... Mmmmmm!!

Anmeld

14. februar 2011

Nynne88

Chokolade is, chokolade kage med bær, frugt

Anmeld

14. februar 2011

Janni.

lillespurv20 skriver:

Åhhh søs skynd dig herover venter gerne en time, overvejer at slikke sukkerskolen

Ha ha - jeg har kørselsforbud - Aksel vil gå ud af sit gode skind hvis ikke jeg er hjemme når han kommer fra dans. Han tør ikke engang holde tlf'en på lydløs mere når han er til dans. Sæt jeg får veer imens han er afsted 

Anmeld

14. februar 2011

_-Kathrine-_

Træstammer eller studenterbrød - er fuldstændig ligeglad hvilken bager det kommer fra, jeg skal bare HA

Ben & Jerry's is med cookie dough

Anmeld

14. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Vandmelon

Lagkage med creme/bananer/makroner (alternativt en othellolagkage)

Sour cream and onion chips med holiday dip

Pandekager med sukker og syltetøj

Romkugler

Tarteletter med høns i asparges

Karbonader

- og jeg har bare ikke noget af det  

Årh Anne, du sidder i en af de gravides største kriser!

Jeg ville spise det hele sammen med dig, for jeg kunne også spise det hele. Måske lige minus romkugler ...

Anmeld

14. februar 2011

_-Kathrine-_

Maria-s skriver:

Jeg har tænkt på spagetti med kødsovs HELE aftenen!! Åhhh jeg hungre! (Fik så havregrød....  men gad ikke handle ind ELLER stå i køkkenet og lave mad).

Men eller så noget riiiigtig lækker sushi... Mmmmmm!!

Så skal jeg ikke fortælle dig at jeg fik spaghetti med kødsovs til aftensmad

Ej, nu gjorde det alligevel

Anmeld

14. februar 2011

Koen.

Buito skriver:

Ha ha - jeg har kørselsforbud - Aksel vil gå ud af sit gode skind hvis ikke jeg er hjemme når han kommer fra dans. Han tør ikke engang holde tlf'en på lydløs mere når han er til dans. Sæt jeg får veer imens han er afsted 

ahrr come on pyller hovede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.