Hvad kunne du spise lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Sofia

kitty skriver:

Årh ja, dén er jeg med på. Og der må endda være rosiner i for min skyld. Og jeg bander ellers rosiner langt væk fra bagværk!

Surt at de har lukket

Ja, rosiner må der også meget gerne være i for min skyld!!  Min kæreste har lovet at hente, hvad jeg vil have, og vi bor midt i Århus, der må da være noget jeg kan opstøve selvom klokken er 21.02... ihh, måske det bliver Ben & Jerrys fra 7/11...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Bjørnen kan ikke lide lagkage, men jeg har lige presset ham til at jeg godt må lave en med daim-creme på lørdag.. Jeg skal nok spise hans del

Niiiice!!! Det er lææækkert!

Anmeld

14. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

saltfisk fra Katjes...

jordbær med chokolade

Et glas asti (den går bare ikke!)

Chokolade, gerne DAIM.. Eller Daim-is fra McD...

En sandwich fra Sunset med Laks, og masser af fritter!!

Tak tak - lige lidt mere til min frustrationsliste... 

Anmeld

14. februar 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Ja, rosiner må der også meget gerne være i for min skyld!!  Min kæreste har lovet at hente, hvad jeg vil have, og vi bor midt i Århus, der må da være noget jeg kan opstøve selvom klokken er 21.02... ihh, måske det bliver Ben & Jerrys fra 7/11...

Det er sørme en god kæreste!

Jeg har lige spist is, og kæresten gik ud i køkkenet, hvor jeg bad ham tage tallerknen med ud. Kommentaren var "har du allerede spist det"... øh, ja..

Anmeld

14. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Bjørnen kan ikke lide lagkage, men jeg har lige presset ham til at jeg godt må lave en med daim-creme på lørdag.. Jeg skal nok spise hans del

Ikke lide lagkage??! Okay, så er det hos dig og ikke mig vi holder spisedate.... Jørn æder alt hvad der tilnærmelsesvis minder om kage... 

Anmeld

14. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Tak tak - lige lidt mere til min frustrationsliste... 

Sorry.. Men vi må jo bare gøre noget ved det

Anmeld

14. februar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Årh søde kæreste!! Her havde kommentaren været: "der er nok lukket nu skat, kan du ikke bare vente til imorgen?"

Anmeld

14. februar 2011

Sofia

kitty skriver:

Det er sørme en god kæreste!

Jeg har lige spist is, og kæresten gik ud i køkkenet, hvor jeg bad ham tage tallerknen med ud. Kommentaren var "har du allerede spist det"... øh, ja..

Han er selv midt i et rygestop, så han er vist mere eller mindre ligeså lækker sulten som mig Derfor han er så medgørlig, hehe.

Uhh, nu du siger du lige har spist is, får jeg også lyst, tror det er der vi ender. Hmm, måske Mac D er løsningen, en Mac flurry med daim er ikke dårligt...

Anmeld

14. februar 2011

mika.F

barbecue chips!    men det havde netto slevfølgelig ikk..sukk... men har nu grov chips og dip og så lige en drikke cultura med jordbær, så går liiiiige.... ^^

ha en dejlig aften, flyver selv rundt på min egen lille sky efter en vellykket NF i dag! <3

Anmeld

14. februar 2011

mullesmith2

Kunne godt spise endnu en is

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.