Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkLarsen skriver: Exotic Solero IS!!!!
Exotic Solero IS!!!!
ÅÅÅHHHHH YEEESSS!!! Gid man kunne få den igen!!!!!
Stine og Lisa.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kage, en stor fed kage mums
B&J is!
lillespurv20 skriver: SLIK, arhmen er vildt lækkersulten, men må nøjes med popcorn og et glas kakao for har intet i skabene og lille pigen er puttet
SLIK, arhmen er vildt lækkersulten, men må nøjes med popcorn og et glas kakao for har intet i skabene og lille pigen er puttet
Søs - du bor helt klart det forkerte sted. Vi har masser af slik efter Aksel var i Tyskland
momse22 skriver: Uhhh... Havde jeg haft muligheden havde jeg lige nu siddet en rejemad på en skive nyt ristet franskbrød, og til dessert ville jeg være rigtig ulækker og spise et kæmpe stylle af en Othello lagkage (gravid 22+3)
Uhhh... Havde jeg haft muligheden havde jeg lige nu siddet en rejemad på en skive nyt ristet franskbrød, og til dessert ville jeg være rigtig ulækker og spise et kæmpe stylle af en Othello lagkage (gravid 22+3)
jeg hopper helt klarr med på den med rejemaden uhh namme namme
Intet lige nu. Faldte i søvn på sofaen så fik ret sent aftensmad. Men det var en tiltrængt lur
Vandmelon
Lagkage med creme/bananer/makroner (alternativt en othellolagkage)
Sour cream and onion chips med holiday dip
Pandekager med sukker og syltetøj
Romkugler
Tarteletter med høns i asparges
Karbonader
- og jeg har bare ikke noget af det
Jeg har lagt en rugbrøds lagkage sammen tidligere idag, som skulle ha været spist sammen med nogle gæster.. De fik den aldrig, så måske jeg skulle gå over og æde et ordentligt stykke, med flødeskum!!!
Buito skriver: Søs - du bor helt klart det forkerte sted. Vi har masser af slik efter Aksel var i Tyskland
Hmm jo... altså manden og jeg har lige tømt en bøtte brownieis.... der røg den kur
Så det burde nok være noget lidt sundere jeg kunne spise nu...
så jeg siger TOMAT-...........................................
skruer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128