Hvad kunne du spise lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

BellaCiinea

Har lige spist flæskesteg med brun sovs og kartofler så ingenting :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

BellaCiinea

AnneBJ skriver:

Ikke lide lagkage??! Okay, så er det hos dig og ikke mig vi holder spisedate.... Jørn æder alt hvad der tilnærmelsesvis minder om kage... 

Min kæreste er heller ikk så tosset med lagkage.. 

Anmeld

14. februar 2011

Fru Nielsen

Ikke en skiiid...

Jeg sidder på wc med en spand foran mig også... Såå skønt!

Anmeld

14. februar 2011

Karina84

Åhr sådan en rigtig go stor bland selv slik pose, med lidt af hvert f.eks. laber larver, skum, noget salt lakrids, de der jordbær agtige nogle med sukker på, bananer med sukker, lakrids linser, karamel linser og og og - ej nej nej jeg kunne blive ved!!

En guld barre, den grønne med mælk og nød!!

Kage!!

Ja, jeg er en stooooor slik mund  

Anmeld

14. februar 2011

Sees

Jeg har skrællet mig nogle gulerødder, og lavet noget dip, på fraishe (7%), det tager min trang til lakridser, og regnbueis, og chokolade med daim, og peanuts og og og og og

Anmeld

14. februar 2011

Maria-s

Sees. skriver:

Jeg har skrællet mig nogle gulerødder, og lavet noget dip, på fraishe (7%), det tager min trang til lakridser, og regnbueis, og chokolade med daim, og peanuts og og og og og

hvem der bare kunne bytte cravings ud med SÅDAN en sund løsning  her er der indtil videre blevet kværnet popkorn OG ringet til kæresten om at jeg er totalt lækkersulten efter... klamt fed mad!!

Anmeld

14. februar 2011

lulleh

toffifee..
men slik skuffen er tom..

Anmeld

14. februar 2011

skønneunger

åååh jeg har drømt om en big mac med en stor vanilie shake i laaaaang tid men er sku ikke blevet til noget endnu men mums hvor kunne jeg spise det lige nu

Anmeld

14. februar 2011

otlitrom

Karina84 skriver:

Åhr sådan en rigtig go stor bland selv slik pose, med lidt af hvert f.eks. laber larver, skum, noget salt lakrids, de der jordbær agtige nogle med sukker på, bananer med sukker, lakrids linser, karamel linser og og og - ej nej nej jeg kunne blive ved!!

En guld barre, den grønne med mælk og nød!!

Kage!!

Ja, jeg er en stooooor slik mund  

Ja! en god gang bland selv. Gerne med masser af månesten (de hvide og blå der smager af lakrids) og skumbananer... Det hele! Bare et kilo blandet!

Anmeld

14. februar 2011

132319

Gælder drikkevarer?  For så kunne jeg godt drikke en ISKOLD cola. Er dog gået på nedtrapning og VIL holde den, denne gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.