Hvad kunne du spise lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Årh Anne, du sidder i en af de gravides største kriser!

Jeg ville spise det hele sammen med dig, for jeg kunne også spise det hele. Måske lige minus romkugler ...

Ja jeg føler mig faktisk også kriseramt!! 

Og ja, jeg ved det godt, de romkugler der... Jeg forstår det ikke - jeg har aldrig, aldrig kunne få det ned, men de sidste par gange jeg har været i Føtex og er gået FORBI bageren har jeg været ved at kaste mig ind foran alle andre i køen og forlange romkugler NU! 

Det kunne ellers være voldsomt hyggeligt med sådan en maddate... Lave en liste over "VIL HA!" og så starte fra en ende af... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

CarinaSB

Jeg kunne godt spise en nøddekurv med flødeskum hvor der er vendt skovbær og markroner i .. :D

Anmeld

14. februar 2011

Silvermist

En stor og greasy hamburger fra en eller anden islandsk kiosk. Islandske kiosk-hamburgere smager bare muuuuuums

Og en islandsk cola i glasflaske til at skylle min hamburger ned med eller Egils Appelsín 

Eller en pizza fra Domino´s i Island med ekstra ost og pepperoni...

Eller et hvidløgsbrød fra Domino´s i Island med ekstra ost...

Eller noget fetaost... eller Brie ost... eller en filetmad...

Anmeld

14. februar 2011

Maria-s

_-Kathrine-_ skriver:

Så skal jeg ikke fortælle dig at jeg fik spaghetti med kødsovs til aftensmad

Ej, nu gjorde det alligevel

ahhhh DEN var ond!!

får helt lyst til at ringe efter noget!........ Man må kunne få noget via Just Eat... Men det er bare heller ikke det samme alligevel. Og så koster det alt for meget.....

Hmmm måske jeg skulle høre kæresten om han ikke kunne skaffe et eller andet mad med hjem, når har har fri fra arbejde?

MMMM Køøøøødsooooovs (Og ligner så totalt en frådende Simpson lige nu!!!)

Hmm man kan få de vilde cravings her når man er gravid (37+)

hmmm må nok nøjes med mit hjemmelavede ribssaft og g¨r det helt galt må det blive en rugbrød med hjemmelavet lammerullepølse.

det ER bare ikke helt det samme som: Køøøødsovs med spagetti!..

Anmeld

14. februar 2011

_-Kathrine-_

Maria-s skriver:

ahhhh DEN var ond!!

får helt lyst til at ringe efter noget!........ Man må kunne få noget via Just Eat... Men det er bare heller ikke det samme alligevel. Og så koster det alt for meget.....

Hmmm måske jeg skulle høre kæresten om han ikke kunne skaffe et eller andet mad med hjem, når har har fri fra arbejde?

MMMM Køøøøødsooooovs (Og ligner så totalt en frådende Simpson lige nu!!!)

Hmm man kan få de vilde cravings her når man er gravid (37+)

hmmm må nok nøjes med mit hjemmelavede ribssaft og g¨r det helt galt må det blive en rugbrød med hjemmelavet lammerullepølse.

det ER bare ikke helt det samme som: Køøøødsovs med spagetti!..

Hihi   Undskyld...

Plejer normalt ikke at være til spaghetti med kødsovs, men det smagte satme godt... Men mine smagsløg er også totalt ændret efter jeg blev gravid

Ja, på just eat kan man aldrig gå galt i byen med noget... Bare træls man skal vente på det

Anmeld

14. februar 2011

bullerbassen

B&J skriver:

jeg hopper helt klarr med på den med rejemaden uhh namme namme

ooooooooooossssssssssssss mig

Anmeld

14. februar 2011

bullerbassen

Chilipoppers

Anmeld

14. februar 2011

Sofia

Jeg kunne virkelig virkelig godt spise wienerbrød, har lige sagt til min kæreste at jeg såååå gerne vil have sådan en rigtig blød og fed wienerstang, men ak og ve, føtex som var vores bedste bud lukkede klokken 20.00!!

Anmeld

14. februar 2011

LinLin

Chili cheese tops

Anmeld

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Rejemad, frugtsalat rørt med flødeskum og mørk chokolade, banan kage, marabou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.