Manden lyver ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Rockertand skriver:

ÅH GUD.....(man burde kunne høre trætheden i min stemme)

PUNKT 1: Man råber ikke ad hinanden eller skændes, man diskuterer tingene stille og roligt som voksne mennesker - og man kan godt være enige om at være uenige.

PUNKT 2: Der er klart et større eller mindre spilleproblem udfra det, du forklarer - og du er ikke et hak bedre, I skal tage jer af de økonomiske forpligtelser, I har, og derefter kan man blive enige om, hvilken luksus man skal bruge de overskydende midler på.

PUNKT 3: At I overhovedet har været i nærheden af at blive smidt ud af jeres bolig vidner om, at I ikke tager jeres ansvar alvorligt - nu er der et barn på vej - så nu må I altså klemme balderne sammen!

PUNKT 4: Normale voksne mennesker har et Dankort, så de ikke behøver at stå skoleret i banken for at hæve et par hundrede kroner, - der må være et problem siden I ikke har et det? Jeg er i bund og grund ligeglad med, at I ikke får mad på bordet, men der er et lille barn, der skal have sund og nærende kost på et tidspunkt, og det er I ikke i stand til at yde på nuværende tidspunkt, så håber, at I får styr på det inden da.

Jeg er enig.

Og så forbløffes jeg gang på gang over hvor let nogle tager på det at få et barn - og hvem man får det med. Stakkels stakkels små børn....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
MarianneSonne skriver:

Enig

Sikke da et kaos at føde et barn ud i.

Til ts: Måske syntes du at det er ok at leve så ustabilt at i kan råbe af hinanden, spille jeres penge op så i skal optage lån og leve med en mand som ikke har respekt for dig. Men du skal vide at hvis du får en lille pige, så vil hun se på sin mor og lære hvordan en kvinde skal behandles. Hvis du får en lille dreng, så vil han se på sin far og lære hvordan man behandler en kvinde. Min pointe er at du skal leve det liv, som du ønsker at dine børn skal leve som voksne. Det er DIT ansvar hvordan du lever og hvad du finder dig i. DIT ALENE !

Jeg håber at du vil få mere selvrespekt og stille højere krav til hvordan du skal behandles af en kæreste.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Nemlig....

Til TS du er nødt til at vågne op. Du har valgt at blive gravid, og dermed er din første prioritet nu det lille uskyldige barn i din mave. Kom væk fra det fjols - NU!

Kom i gang med at skabe stabilitet i dit liv - det har det lille ban i din mave dælme fortjent.

Anmeld

11. februar 2011

Dorthe1986

Nu har jeg læst hele tråden igennem... Og ja jeg synes altså det lyder som den mest dårlige forklaring han kom med... Altså det er jo ikke sådan man sparer op.... Til baby og forlovelsesring.... Det er simpelthen for nemt kommet udenom af ham.

Hvis han virkelig ville spare op, så havde han for de mange måneder siden gået ned i sin bank åbnet en opsparingskonto og overført et beløb hver måned dertil... Det er jo ikke en fed måde at spare op, at i skal leve af underligt mad... og for den sags skyld at du har været nødt til at sælge nogle ejendele...

Det kan godt være pengene er der... Men jeg synes stadig det er for langt ude at han har gjort det på den måde.. og hvis du lige ser på det så har han jo med den forklaring han er kommet med, faktisk lagt skylden over på dig, som du netop sagde han gør, med at du havde brugt penge på en masse ting... at det var derfor han havde gjort det....

Men ja som så mange andre har skrevet, så få en samlet budgetkonto og hver jeres konto... I hvert fald lad være med at overføre alle dine penge til ham... Du kan nemlig ende med at stå rigtig rigtig dumt!

Anmeld

11. februar 2011

Sabina92

kærlighed gør blind

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

Jeg har selv stået som 17 årig, og været kæreste med en 35 årig mand. Nogle kommenterer, at en voksen mand og en teenager ikke kan have et jævnbyrdigt forhold, og det vil jeg for så vidt give ret i - for den voksne mand var ikke voksen! Og sådan tror jeg ofte det er. At teenageren er langt mere moden, men stadig forblændet.

Bortset fra det, så kan jeg godt forstå TS er glad for at få en forklaring, tilmed en der falder ud til hendes fordel; opsparing, forlovelsesring, hyggetur med søster osv. Men det lyder desværre bare som om, at du, TS, er nødt til at være på vagt hele tiden, og det ville jeg ikke byde hverken mig selv eller et lille barn.

Jeg håber I (mest DU) får det løst på den bedste måde, således Jeres økonomi og ikke mindst forhold er klar til at tage følgerne af denne graviditet!

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

Sabina92 skriver:

kærlighed gør blind

Anmeld

11. februar 2011

Carina1977

Nu har jeg læst hele tråden igennem... Og ja jeg synes altså det lyder som den mest dårlige forklaring han kom med... Altså det er jo ikke sådan man sparer op.... Til baby og forlovelsesring.... Det er simpelthen for nemt kommet udenom af ham.

Hvis han virkelig ville spare op, så havde han for de mange måneder siden gået ned i sin bank åbnet en opsparingskonto og overført et beløb hver måned dertil... Det er jo ikke en fed måde at spare op, at i skal leve af underligt mad... og for den sags skyld at du har været nødt til at sælge nogle ejendele...

Det kan godt være pengene er der... Men jeg synes stadig det er for langt ude at han har gjort det på den måde.. og hvis du lige ser på det så har han jo med den forklaring han er kommet med, faktisk lagt skylden over på dig, som du netop sagde han gør, med at du havde brugt penge på en masse ting... at det var derfor han havde gjort det....

Men ja som så mange andre har skrevet, så få en samlet budgetkonto og hver jeres konto... I hvert fald lad være med at overføre alle dine penge til ham... Du kan nemlig ende med at stå rigtig rigtig dumt!

Fuldstændig enig med dig

Og det der med at han holder pengene tilbage pga. et evt. overforbrug hun har haft, lyder som en meget dårlig undskyldning fra en mand der er/har været ludoman

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

Nu fik jeg lige kigget den lidt mere igennem siden mit sidste svar..

Min eks kæreste der som sagt var ludoman.. (Og sikker stadig er det) han sagde noget lignende til mig.. Han kom altid med sådan nogle ting med "jamen det er til en ferie jeg tænkte vi skulle på", eller "jamen det en overraskelse jeg har gang i", eller til en gave eller forlovelses ring osv..

Jeg gik i lang tid og var så åndsvag fordi jeg elskede ham så højt.. hver gang jeg konfronterede ham endte det nærmest med at jeg sad og undskyldte.. eller at han sagde noget ihh og åhh så sødt som bare gjorde at jeg tilgav/glemte.. men da jeg ENDELIG gik fra ham var jeg total ødelagt... rippet for sammenlagt 42.000 kr og total usikker, havde mistillid til alle og generelt et følelses vrag fordi han havde jongleret sådan rundt med mig..
Det jeg vil sige med det her er at jeg bare synes du skal være VIRKELIG opmærksom og passe godt på.. derudover skal du ikke "lægge låg" på tingene og tro alt er godt..
Men få din egen økonomi.. hvor i selvfølgelig er fælles om udgifter osv.. Men bare pas på dig selv.. det kan ende med at ødelægge dig hvis mine tanker er rigtige... pas på dig selv og den lille..

Anmeld

11. februar 2011

Dorthe1986

Carina1977 skriver:

Fuldstændig enig med dig

Og det der med at han holder pengene tilbage pga. et evt. overforbrug hun har haft, lyder som en meget dårlig undskyldning fra en mand der er/har været ludoman

Lige præcis!

Og hvis det skulle vise sig at det ikke er fordi han spiller, så er det bare stadig så forkert gjort af ham... Nøj jeg kan slet ikke beskrive hvor gal jeg ville blive, hvis det var min kæreste der havde lavet det nummer der... Uanset om pengene så stadig stod på kontoen!

Det må også være hårdt at skulle koncentrere sig om at være gravid og nyde en lille baby, samtidig med at skulle gå og være på vagt overfor sin kæreste...

Anmeld

11. februar 2011

Carina1977

Dorthe1986 skriver:

Lige præcis!

Og hvis det skulle vise sig at det ikke er fordi han spiller, så er det bare stadig så forkert gjort af ham... Nøj jeg kan slet ikke beskrive hvor gal jeg ville blive, hvis det var min kæreste der havde lavet det nummer der... Uanset om pengene så stadig stod på kontoen!

Det må også være hårdt at skulle koncentrere sig om at være gravid og nyde en lille baby, samtidig med at skulle gå og være på vagt overfor sin kæreste...

Ja jeg ville godt nok også blive gal, og så ville jeg konfrontere ham med, at det bare ikke var i orden.

Hun har lånt 15.000 kr. i banken pga. hans spille-problem. Det var måske en ide, hvis han startede med at betale hende de penge tilbage. Jeg synes bare slet ikke han kan hælde det hele over på hende. I mine øjne er det ham der har et problem.

Når man er gravid, har man da brug for en ordentlig kost. Jeg fatter ikke at han har samvittighed til, at de skal leve på den måde, når hun er gravid. Så tænker han da mere på sig selv end barnet.

Et eller andet sted siger min fornemmelse mig, at han ikke ændrer sig. Hvis det var mig, så er jeg ret sikker på at jeg var smuttet, og ladet ham sejle sin egen sø. Jeg synes bare ikke forholdet lyder sundt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.