Opgave i 8. klasse: Beskriv din sexdebut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Isabella_mor

Carina1977 skriver:

Har de fleste sin seksuelle debut som 14-15 årig? Jeg var 19 år  Så jeg afviger vist en hel del

Synes det er trist de starter så tidligt idag

nu er du også fra en anden tidsalder.. 77 er jo længe siden der var normen anderledes ^_^

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Nettemor

SussieThyssen skriver:

Ja..og der kan man jo så, som den store kusine prøve at gå ind og vejlede hende lidt i en kusine til kusine-snak
Godt at have en sød og omsorgsfuld kusine som dig

hvor er det sødt sagt tak..

Anmeld

8. februar 2011

Carina1977

isabellamor skriver:

nu er du også fra en anden tidsalder.. 77 er jo længe siden der var normen anderledes ^_^

Ja det er rigtigt nok

Anmeld

8. februar 2011

Zafir

Læste det godt lidt tidligere idag... Fuck mand... det er virkelig langt ude. 1 ting er at de har sex med hinanden osv. Men en anden ting, er at indvie sin lærer i det på den måde.
Det virker som en syg fantasi fra lærerens side... føj!

Anmeld

8. februar 2011

esrt

jeg tror ikke en gang at ALLE i 8 klasse har haft en sexual debut :s

Anmeld

8. februar 2011

Manakauapo

esrt skriver:

jeg tror ikke en gang at ALLE i 8 klasse har haft en sexual debut :s

For at være ærlig er det nok kun en 2-3 stykker HØJST, der har prøvet det i 8. klasse.. 

Anmeld

8. februar 2011

esrt

Valkyrien skriver:

For at være ærlig er det nok kun en 2-3 stykker HØJST, der har prøvet det i 8. klasse.. 

Tænkte jeg nok. Næsten umulig opgave plus den er utrolig klam '

Anmeld

8. februar 2011

Manakauapo

esrt skriver:

Tænkte jeg nok. Næsten umulig opgave plus den er utrolig klam '

Ja, det er det nemlig! Jeg ville personligt også finde det dybt krænkende! Det rager ikke min lærer, hvordan min første gang var.

Anmeld

8. februar 2011

esrt

Valkyrien skriver:

Ja, det er det nemlig! Jeg ville personligt også finde det dybt krænkende! Det rager ikke min lærer, hvordan min første gang var.

God holding!

Dt rager INGEN hvordan ens sexliv er. Medmindre det er kæresten eller en man virkelig har lyst til at fortælle det til.

Anmeld

8. februar 2011

Manakauapo

esrt skriver:

God holding!

Dt rager INGEN hvordan ens sexliv er. Medmindre det er kæresten eller en man virkelig har lyst til at fortælle det til.

Nemlig! Personligt mener jeg at det kun er min kæreste og jeg, der har behov for at vide noget om vores sexliv. Måske lægen en gang imellem, men heller ikke mere end det.

Jeg kan blive så sur på mine veninder, når de ikke fatter jeg ikke har lyst til at dele mit sexliv med dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.