Opgave i 8. klasse: Beskriv din sexdebut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

SussieThyssen

Valkyrien skriver:

Ej, hvor jeg også bare blevet rasende, hvis det var mit barn, der kom hjem og fortale h*n skulle skrive en opgave i skolen, om sin sexdebut..   Det er da virkelig for klamt, når man kun skriver 8. klasse. Helt ærligt syntes jeg at man aldrig nogensinde skal tvinges til at gøres det...

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1500909.ece

Det var ski da grænseoverskridende.
Man kan til nøds forstå hvis det dukkede op i en 3. G men i en 8. klasse.
Fy for den lede

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

SussieThyssen

nettemor skriver:

hvor mange 'børn' i 8. klasse har haft sex? er det bare mig der syns det er tidligt at forvente de alle har det?

LOL..du må være bagud..det er der rent faktisk mange der har

Anmeld

8. februar 2011

B&J

SussieThyssen skriver:

ja de bliver yngre og yngre når de har sex første gang...  det er lidt skræmmende

Anmeld

8. februar 2011

Nettemor

SussieThyssen skriver:

kan godt være det bare er mig der er gammeldags.. men i mine øjne er min kusine på 15 altså stadig jomfru! og gerne et par år endnu!!  men okay.. nok bare mig der er bagud..

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

nettemor skriver:

kan godt være det bare er mig der er gammeldags.. men i mine øjne er min kusine på 15 altså stadig jomfru! og gerne et par år endnu!!  men okay.. nok bare mig der er bagud..

Sådan har jeg det også! Har en lillebror på 16 og han er altså også stadig jomfru i mit hovede!!!

Anmeld

8. februar 2011

Tkcuf

Ad.. Da jeg gik i 8 klasse- var jeg bestemt ikke paret til sex- eller sex noveller  Synes det er skræmmende!

Anmeld

8. februar 2011

Nemesis

Jeg havde da ikke kunne aflevere meget mere end en linje eller to med følgende tekst:

JEg har endnu til gode at opleve min debut og min fantasi rækker ikke til forestille sig noget jeg ikke ved noget om.

Hvis mine børn fik sådan en opgave ville jeg nok sige de skulle skrive tilsvarende..sandt eller ej!

Sisse som synes det er lige i overkanten at skrive sexhistorier.

Anmeld

8. februar 2011

Carina1977

hmmm jeg er lidt splittet omkring dette. fordi at sexualundervisningen jo faktisk er på det niveau.. og at man gøre sex til et større oplyst emne så de unge lærer at passe på sig selv i en højere grad end deres forgængere.

dog mener jeg at de historier de skal skrive burde være forventningspræget.. hvad de tror det indebærer at dyrke sex og hvad følgerne kan være.. så de virkelig kan arbejde med det og tænkt selv og selv skulle skrive noget ned som de ikke bliver dikteret... 

men at jo mere detaljeret deres oplevelse er skrevet ned skulle give bedre karaktere, det er virkelig for ulækkert... og slet ikke særlig godt gennemtænkt.. 

men de fleste unge har jo deres sexuale debut der som 14 - 15 årige.. 

Har de fleste sin seksuelle debut som 14-15 årig? Jeg var 19 år  Så jeg afviger vist en hel del

Synes det er trist de starter så tidligt idag

Anmeld

8. februar 2011

Sukkerblomst

SussieThyssen skriver:

jeg havde i ihverfald ikke haft mit debut. Der gik da en del år efter de 15 år før jeg fik det.

Anmeld

8. februar 2011

bette

nettemor skriver:

hvor mange 'børn' i 8. klasse har haft sex? er det bare mig der syns det er tidligt at forvente de alle har det?

jeg tror det er meget normalt idag at man har haft sex på det tidspunkt. selvfølgelig er der nogen som ikke har.. men vil nok sige de fleste har..

ja det er sørgeligt.. men rigtig nok. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.