Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valkyrien skriver: Nemlig! Personligt mener jeg at det kun er min kæreste og jeg, der har behov for at vide noget om vores sexliv. Måske lægen en gang imellem, men heller ikke mere end det. Jeg kan blive så sur på mine veninder, når de ikke fatter jeg ikke har lyst til at dele mit sexliv med dem..
Nemlig! Personligt mener jeg at det kun er min kæreste og jeg, der har behov for at vide noget om vores sexliv. Måske lægen en gang imellem, men heller ikke mere end det.
Jeg kan blive så sur på mine veninder, når de ikke fatter jeg ikke har lyst til at dele mit sexliv med dem..
jeg holder det gså bag inde lukkede døre med min kæreste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chamomile skriver: Jeg synes at det siger meget negativt om læren, der har givet den opgave til sine elever- man tænker om han sidder derhjemme med penis i hånden, og læser "saftige" gratis sexhistorier fra unge mennesker. Usmageligt.
Jeg synes at det siger meget negativt om læren, der har givet den opgave til sine elever- man tænker om han sidder derhjemme med penis i hånden, og læser "saftige" gratis sexhistorier fra unge mennesker. Usmageligt.
Tænker også det er så usmageligt!
nettemor skriver: hvor mange 'børn' i 8. klasse har haft sex? er det bare mig der syns det er tidligt at forvente de alle har det?
hvor mange 'børn' i 8. klasse har haft sex? er det bare mig der syns det er tidligt at forvente de alle har det?
Ikke ret mange ihvertfald.. Det er bare så syret. ADD
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128