Jeg var dybt forarget da jeg læste denne artikkel tidligere i dag.
En ting er sexsualundervisning, hvilket jeg har det helt fint med.
Men dette er jeg virkelig STOR modstander af. Synes på INGEN måde det hører hjemme, at børn/unge mennersker skal beskrive deres forhold til sex og evt. oplevelser med dette, og en voksen person derefter skal sidde og læse dette.
Jeg kommer desværre til at tænke på min gamle klasselærer fra folkeskolen. Han var en rigtig klam person, og får det helt dårligt ved tanken om ham. Han var en lærer der hev ud i pigernes badedragt når vi havde svømning, og talte ALT for meget ligeud og direkte når man eksempelvis skulle annalyserer reklamer. Kan huske han engang sammenlignede en læbestift reklame, hvor en kvinde smurte læbestæft på, med at det var det samme som at sutte på en stor stiv pik. Kan ligeså tydeligt huske hvordan jeg tudede når jeg kome hjem til min mor, da jeg slet ikke var vant til sådan et sprog hjemmefra
Samt havde han tendens til at vise voldelig adfærd overfor os som elever... og ja, jeg kunne blive ved.
Er så glad for han blev fyret kort efter vores klasse havde afsluttet eksamen, så der ikke var flere elever der skulle udsættes for hans adfærd
Anmeld