Ej, hvor jeg også bare blevet rasende, hvis det var mit barn, der kom hjem og fortale h*n skulle skrive en opgave i skolen, om sin sexdebut..
Det er da virkelig for klamt, når man kun skriver 8. klasse. Helt ærligt syntes jeg at man aldrig nogensinde skal tvinges til at gøres det...
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1500909.ece
Tror du ikke det er tiltænkt som at man skal tænke over hvad man vil og ikke vil..altså præventivt så man undgår alle de unge mennesker der mere eller mindre tvinges til at gøre noget de ikke har lyst til og på måder som bestemt ikke er noget man skal i den spæde start af ens seksualliv...det tænker jeg lidt. Altså få sat nogle grænse for sig selv og gjort klart for sig selv at det er ok at sige fra...
Det var i hvert fald min tanke om det...og egentlig ville jeg finde det ok hvis min søn skulle skrive om det...det er vel lige så meget på det følelsesmæssige plan...lidt som da man selv avr ung og talte om hvordan det skulel være, en på egen alder, romantisk, stille og roligt osv...
Men måske jeg tager fejl og det bare er en pædafil lærer der skal spille P** til de unge pigers beskrivelser af hvordan de vil have den hårdt...MEN jeg vil bare ikke tro det er tilfældet..
Og så læste jeg først artiklen bagefter..sådan som eb stiller det op der lyder det ikke så heldigt..
Anmeld