Opgave i 8. klasse: Beskriv din sexdebut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.057 visninger
53 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Manakauapo

Ej, hvor jeg også bare blevet rasende, hvis det var mit barn, der kom hjem og fortale h*n skulle skrive en opgave i skolen, om sin sexdebut..   Det er da virkelig for klamt, når man kun skriver 8. klasse. Helt ærligt syntes jeg at man aldrig nogensinde skal tvinges til at gøres det...

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1500909.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

TbCp

Addr den lærer lyder som et pædofilt svin!!!

Anmeld

8. februar 2011

Aves.

Ej, hvor jeg også bare blevet rasende, hvis det var mit barn, der kom hjem og fortale h*n skulle skrive en opgave i skolen, om sin sexdebut..   Det er da virkelig for klamt, når man kun skriver 8. klasse. Helt ærligt syntes jeg at man aldrig nogensinde skal tvinges til at gøres det...

Tror du ikke det er tiltænkt som at man skal tænke over hvad man vil og ikke vil..altså præventivt så man undgår alle de unge mennesker der mere eller mindre tvinges til at gøre noget de ikke har lyst til og på måder som bestemt ikke er noget man skal i den spæde start af ens seksualliv...det tænker jeg lidt. Altså få sat nogle grænse for sig selv og gjort klart for sig selv at det er ok at sige fra...

Det var i hvert fald min tanke om det...og egentlig ville jeg finde det ok hvis min søn skulle skrive om det...det er vel lige så meget på det følelsesmæssige plan...lidt som da man selv avr ung og talte om hvordan det skulel være, en på egen alder, romantisk, stille og roligt osv...

Men måske jeg tager fejl og det bare er en pædafil lærer der skal spille P** til de unge pigers beskrivelser af hvordan de vil have den hårdt...MEN jeg vil bare ikke tro det er tilfældet..

Og så læste jeg først artiklen bagefter..sådan som eb stiller det op der lyder det ikke så heldigt..

Anmeld

8. februar 2011

Isabella_mor

hmmm jeg er lidt splittet omkring dette. fordi at sexualundervisningen jo faktisk er på det niveau.. og at man gøre sex til et større oplyst emne så de unge lærer at passe på sig selv i en højere grad end deres forgængere.

dog mener jeg at de historier de skal skrive burde være forventningspræget.. hvad de tror det indebærer at dyrke sex og hvad følgerne kan være.. så de virkelig kan arbejde med det og tænkt selv og selv skulle skrive noget ned som de ikke bliver dikteret... 

men at jo mere detaljeret deres oplevelse er skrevet ned skulle give bedre karaktere, det er virkelig for ulækkert... og slet ikke særlig godt gennemtænkt.. 

men de fleste unge har jo deres sexuale debut der som 14 - 15 årige.. 

Anmeld

8. februar 2011

Bondepigen

Valkyrien skriver:

FØJ FOR POKKER!!!

Anmeld

8. februar 2011

Vingummien

Fint at skal lære om sex, men det der. Hvad sker der for det

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

Selvfølgelig skal de lære om sex, men det der FØJ

Anmeld

8. februar 2011

B&J

hvad er det dog for en syg lære.... gu fanden i helvede vil man ikke skrive om sin første gang og mest mulig i detaljer føj for satan da... så han kunne læse dem og side og få stå ja af det ... han burde fyres

Anmeld

8. februar 2011

lion

Det er bare så forkert. De skal da ikke opdigte eller ej, skrive en sexoplevelse.

Så ville jeg da hellere at opgaven lød på hvad de vidste om sex.

Anmeld

8. februar 2011

Nettemor

hvor mange 'børn' i 8. klasse har haft sex? er det bare mig der syns det er tidligt at forvente de alle har det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.