Sjove ting du har tudet over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

helora

Forhåbentlig kun til 'mobning'? :-) Det gør min kæreste allerede nu! "skal jeg hente servietterne"  hehe.. Onde, men dejlige mand!

Haha, det lyder som min mand. Og ja, kun til mobning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Majbriteriksen

Jeg kunne/kan desværre stadig tude over alt-børn-bryllup-sørgelige/gode ting-reklamer-tegnefilm ALT.

Det væreste jeg hylede over var en madpakke der ikke ville smøre sig selv. Jeg vrælede over de skide klapsammen madder, og over at jeg i de næste 38 år skulle smøre madpakker til hele familen. Kæresten lovede at gøre det de dage det var for hårdt for mig

Her hjemme sidder jeg tit og prøver at skjule tårene der triller ved nogle lidt åndssvage programmer. Hvis kæresten ser det siger han nå har du nu fået noget i øjet igen

Anmeld

8. februar 2011

Weidemann1

Havde en periode, hvor alt kunne få mig til at græde!
Men det værste var nok da jeg så et pindsvin blive kørt over, tænkte på det flere dage efter!

Anmeld

8. februar 2011

Mumto3

Haha...da jeg var gravid med den første fik jeg en afsindig trang til at drikke mælk. Jeg ville ned og købe noget og spørger kæreste om hvor meget jeg må købe. Han svarer at jeg da bare skulle købe så meget jeg ville og det var jeg ret glad for (ikke at han nogen sinde har forhindret mig i at købe mælk!)

Nå, da jeg så står nede i Netto og kigger på mælken, så var det bare så overvælende. Der var så meget, og jeg vidst at jeg måtte købe alt det jeg ville, jamen altså! Jeg begyndte bare at stortude!! Det var bare SÅ fantatisk med alt det mælk og at jeg bare kunne shoppe løs....

Selvom jeg i dag slet ikke fatter hvad jeg græd over

Anmeld

8. februar 2011

MIWULA

Hehe havde lige her til aften hvor jeg ikk kunne få internettet på computeren til at virke og kæresten kunne ikk hjælpe så var LIGE ved at sætte mig ned og stor tude fordi jeg var så gal på den skide computer. haha men heldigvis kunne jeg dog holde det i mig.

Anmeld

8. februar 2011

Stéphanie

Puha jeg havde en hyletur af de store i går aftes.. Ca. 23.30 får jeg bare den vildeste lyst til en cheeseburger fra McDonald's og beder min stakkels kæreste om at han hente en til mig.. Han kigger på mig og spørger om jeg ikke liiiiige kunne vente til middag i dag, og straks begyndte jeg at stortude fordi jeg ikke måtte få min cheeseburger.. Det endte dog med at han hentede den og da han kom hjem begyndte jeg at hyle fordi jeg var så glad for at gad hente den  Gad godt vide hvad han har tænkt da han kom hjem... Hehe

Anmeld

9. februar 2011

SSL

Secrets skriver:

De er så onde de mænd! jeg tudede lidt på wc'et i nat Da min kæreste kom i seng, vækkede han mig, fordi jeg var BADET i sved! Og jeg sveder ALDRIG! Jeg havde ikke haft mareridt eller noget. Men min hud var ikke bare fugtig, den var decideret VÅD og min dyne og pude var også helt våd. Ad.. Synes det var så pinligt, og aner ikke hvorfor jeg fik den svedetur, men min kæreste drillede mig bare over jeg fik totalt nedtur over det, og prøvede at gøre det til noget sjovt.. Så som at han håbede han ikke druknede i nat i sengen ved siden af mig Haha. Han er sku dejlig og opmuntrende!

hahahaha, nej hvor groft også! Sikke da noget, tarvelige mand  hehe.. Det er da iogså sjovt med sådan et svedflip, altså - bagefter.. hah..

Anmeld

9. februar 2011

SSL

helora skriver:

Haha, det lyder som min mand. Og ja, kun til mobning

hehe, ja de er stride!!

Anmeld

9. februar 2011

Wish upon a star

Jeg er ikke engang gravid endnu, og jeg er ved at tude over jeres historier Jeg kan tude over de mærkeligste ting, og jeg kan genkende rigtig mange episoder fra jer andre

Det hele startede sådan rigtig da vi begyndte i behandling og jeg startede på hormoner. Jeg er ikke på hormoner nu og har ikke været det siden oktober, men der skal ingenting til før jeg bliver ked af det. Også på andres vegne....

Og min kæreste griner og ryster bare på hovedet af mig og siger... Græder du nu igen..

Anmeld

9. februar 2011

Albatrossen

Hej Hej

tudede lige i starten over at mine fødder havde kløet hele dagen  var slet ikke til at toppe igen.

Sidst jeg tudede over en sjov ting var da Danmark spillede finale i håndbold VM og scorede så de skulle spille overtid min mand syntes jeg var fantastisk nuttet  det hele blev ligesom alt for meget ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.