Sjove ting du har tudet over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

helora skriver:

Ej, det forstår jeg så godt. Jeg var begyndt at tude helt uden at være hormonpåvirket

Haha  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Rosa

Jeg tudede faktisk meget meget lidt under min graviditet, men jeg stod i 5. måned i et prøverum i en svensk H&M og vrælede op ad min kæreste fordi jeg synes jeg var sååå grim i ventejeans. Vi måtte opgive og jeg gik derfra med en Star Wars t-shirt i stedet for... 

En anden gang var jeg alene hjemme og opdager at NOGEN HAR SPIST DEN SIDSTE HINDBÆRMUFFIN!!!!  (På det tidspunkt lå der en æske fra Langenæs-bageren ved siden af sengen med muffins i, fordi jeg sommetider vågnede om natten og SKULLE have kage!!!) Jeg satte mig ned i skrædderstilling på gulvet og hyyyylede i 5 minutter pga den skide muffin der bare var væk. Altså virkelig GRÆD sorgens store salte tårer, jeg bliver helt pinlig ved tanken om det - jeg var virkelig DYBT ulykkelig og følte at verden var for ond til at sætte en barn ind i når folk sådan gik og spiste ens muffins  Jeg nåede heldigvis at tage mig sammen og tørre øjnene, gå i Føtex og hente en fastelavsbolle og være heeelt afslappet og glad da Niklas kom hjem og jeg har aldrig fortalt ham det - han tror stadig jeg var det mest fattede menneske under hele graviditeten 

Anmeld

7. februar 2011

CiSo

Jeg græd også over alt mulig mærkeligt.. Mest programmer, så som fra skort til slot og årgang 0.. Jeg så et dyreprogram hvor en giraf mor fødte sin giraf unge og så tudede jeg som en gal, det rørte mig så dybt, og jeg aner virkelig ikke hvorfor.. 

Jeg græd også over at min lillebror kom hen til mig og sagde jeg savner dig.. og den lille dreng kunne jo ikke forstå hvorfor jeg begyndte at græde.. 

Min mor havde lovet at komme og støvsuge oppe hos mig en dag, og så kom hun 10 min senere end vi havde aftalt.. og så var jeg færdig.. Tud brølede fordi hun ikke kom til tiden?? 

Det er de mærkeligste hormoner man får..  

Anmeld

7. februar 2011

Frøken J.

Rosa skriver:

Jeg tudede faktisk meget meget lidt under min graviditet, men jeg stod i 5. måned i et prøverum i en svensk H&M og vrælede op ad min kæreste fordi jeg synes jeg var sååå grim i ventejeans. Vi måtte opgive og jeg gik derfra med en Star Wars t-shirt i stedet for... 

En anden gang var jeg alene hjemme og opdager at NOGEN HAR SPIST DEN SIDSTE HINDBÆRMUFFIN!!!!  (På det tidspunkt lå der en æske fra Langenæs-bageren ved siden af sengen med muffins i, fordi jeg sommetider vågnede om natten og SKULLE have kage!!!) Jeg satte mig ned i skrædderstilling på gulvet og hyyyylede i 5 minutter pga den skide muffin der bare var væk. Altså virkelig GRÆD sorgens store salte tårer, jeg bliver helt pinlig ved tanken om det - jeg var virkelig DYBT ulykkelig og følte at verden var for ond til at sætte en barn ind i når folk sådan gik og spiste ens muffins  Jeg nåede heldigvis at tage mig sammen og tørre øjnene, gå i Føtex og hente en fastelavsbolle og være heeelt afslappet og glad da Niklas kom hjem og jeg har aldrig fortalt ham det - han tror stadig jeg var det mest fattede menneske under hele graviditeten 

HAhahaha! Nej, hvor er det sjovt! Og så ved han det ikke en gang Haha! Jeg har faktisk gjort noget for nylig, hvor der ikke var mere philadelphia light. Nej, jeg gik helt i spåner! Hvordan skulle jeg spise mit rugbrød eller knækbrød uden den lækre smørelse? Hvorfor havde min kæreste spist det sidste? HVORFOOOOR???!!! Jeg var både tudefærdig og gal, indtil jeg tog mig sammen og indså, at der jo ikke er nogen regel om, at det kun er mig der må tage det sidste. Haha. Men verden var godt nok uretfærdig lige dér!

Anmeld

7. februar 2011

Kofoed.

Jamen når jeg læser ordet baby, så går det galt og når jeg snakker og det, at der rent faktisk er to derinde.

Heldigt man ikke læser hjemmesidens navn, hehe.

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

Rosa skriver:

Var HELT færdig af grin da jeg læste det her! Hvor er det morsomt! hehe

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

Secrets skriver:

De kære graviditetshormoner kan jo godt spille nogle puds, og hold OP hvor kan jeg godt mærke, at jeg er totalt overfølsom. Jeg tudede som en baby, da jeg i dag læste at en bekendt af familiens datter venter en pige. Og jeg kender ikke en gang datteren sådan rigtigt! Jeg blev bare så rørt.

Den anden dag brød jeg fuldstændig sammen, da jeg tabte min pudder på gulvet  Synes bare livet var total hårdt og uretfærdigt lige der

Og så skulle i se mig igår, da jeg lige skulle gense det afsnit af venner, hvor Rachel føder Emma. Jeg tudede nonstop hele afsnittet.

Hvad for nogle spøjse ting har sat tårekanalerne i gang hos jer pga. de skøre hormoner?

Bryllupper..enhver form for bryllupper..og tårerne stod som et sprinkleranlæg ud af hovedet på mig

Hehe! 

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. februar 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Bryllupper..enhver form for bryllupper..og tårerne stod som et sprinkleranlæg ud af hovedet på mig

Hehe! 

Kærligst
Sussie

Åh gud ja, don't even go there! Haha

Anmeld

7. februar 2011

o1Mutte

Rosa skriver:

Ahahah hvilken genial historie

Efter vi er begyndt pb hyler jeg hver gang jeg ser en fødsel i tv. Syntes det er SÅ smukt og rørende

Anmeld

7. februar 2011

millesofie

TbCp skriver:

Merci-reklamerne

os mig, det var kæmpe pinligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.