Sjove ting du har tudet over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

FamilienSørensen

Secrets skriver:

De kære graviditetshormoner kan jo godt spille nogle puds, og hold OP hvor kan jeg godt mærke, at jeg er totalt overfølsom. Jeg tudede som en baby, da jeg i dag læste at en bekendt af familiens datter venter en pige. Og jeg kender ikke en gang datteren sådan rigtigt! Jeg blev bare så rørt.

Den anden dag brød jeg fuldstændig sammen, da jeg tabte min pudder på gulvet  Synes bare livet var total hårdt og uretfærdigt lige der

Og så skulle i se mig igår, da jeg lige skulle gense det afsnit af venner, hvor Rachel føder Emma. Jeg tudede nonstop hele afsnittet.

Hvad for nogle spøjse ting har sat tårekanalerne i gang hos jer pga. de skøre hormoner?

Haha et sjovt emne

Jeg har for ca. lidt over 1 måned siden grædt voldsomt meget over, at min kæreste fortalte mig, da han var barn var der ikke var råd til at give alle børnenne i husstanden( enlig mor med 4 børn ) lommepenge, så Jacob min kæreste måtte som barn tage ud om morgen og samle flasker til slikpenge.

Så han flasker på vej til eller fra noget, og havde han noget at have dem i, tog han dem så, men hvis han ikke lige havde en pose gemte han alle flaskerne et sted indtil han var kommet tilbage med en pose.

Jeg synes det var så synd for ham og jeg græd og græd, det blev så værre da han fortalte mig at han blev glad bare han kunne gå ind og snolder for 3 kr.

Da han havde trøstet mig med at han altså ikke manglede noget som helst som barn, sagde han pludselig at han så tegnefilm på TDC's info kanal fordi de ingen penge havde til kabel tv.

Og der kom tårerne igen og jeg tudbrølede som et lille barn.

Bare at skrive dette indlæg har givet mig tårer i øjnene

Han havde en rigtig god barndom, det er slet ikke det, jeg bliver bare så rørt når jeg hører om børn der sulter eller ikke har det godt.

Knus Kusuma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Frøken J.

Har lige hylet lidt over et foto af min far og bonusmors hund. Bare fordi den er så dejlig, og de der brune hundeøjne.. Åh...  Ej, det ender da galt efterhånden. Men jeg har altid været letpåvirkelig også UDEN ekstra hormoner

Anmeld

7. februar 2011

Frøken J.

Jacob&Kusuma skriver:

Haha et sjovt emne

Jeg har for ca. lidt over 1 måned siden grædt voldsomt meget over, at min kæreste fortalte mig, da han var barn var der ikke var råd til at give alle børnenne i husstanden( enlig mor med 4 børn ) lommepenge, så Jacob min kæreste måtte som barn tage ud om morgen og samle flasker til slikpenge.

Så han flasker på vej til eller fra noget, og havde han noget at have dem i, tog han dem så, men hvis han ikke lige havde en pose gemte han alle flaskerne et sted indtil han var kommet tilbage med en pose.

Jeg synes det var så synd for ham og jeg græd og græd, det blev så værre da han fortalte mig at han blev glad bare han kunne gå ind og snolder for 3 kr.

Da han havde trøstet mig med at han altså ikke manglede noget som helst som barn, sagde han pludselig at han så tegnefilm på TDC's info kanal fordi de ingen penge havde til kabel tv.

Og der kom tårerne igen og jeg tudbrølede som et lille barn.

Bare at skrive dette indlæg har givet mig tårer i øjnene

Han havde en rigtig god barndom, det er slet ikke det, jeg bliver bare så rørt når jeg hører om børn der sulter eller ikke har det godt.

Knus Kusuma

Det kan jeg til gengæld godt forstå, at du bliver rørt over!

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

Secrets skriver:

Åh gud ja, don't even go there! Haha

Ahrmen altså...jeg ventede Nickolai da Joachim og Alexandra blev gift..at Jorden ikke blev druknet i en syndflod er da et mirakel.
Jeg brølede, så min gemal var helt bekymret for om jeg skulle dehydrere
Men se det...jo dælme jo LOL

Anmeld

7. februar 2011

FamilienSørensen

Secrets skriver:

Det kan jeg til gengæld godt forstå, at du bliver rørt over!

Åh tak

Jeg synes det lød meget som om de var meget fattige, men Jacob forklarede mig at de havde alt hvad de behøvede og de fik også til disney sjov en pose slik hver, men ellers ikke hver dag.

Anmeld

7. februar 2011

otlitrom

Jeg græd hjerteskærende en morgen. Jeg kunne knapt få vejret, jeg var helt færdig! Kæresten blev meget nervøs. Problem: Jeg kunne ikke finde mine bukser... Og så har jeg tudet, da mine to bedste veninder blev færdiguddannede for en måned siden. Jeg var bare stolt tror jeg...

Anmeld

7. februar 2011

Persille83

Tårene fik ben at gå på herhjemme når jeg så noget med babyer - og selv idag kommer tårene når jeg f.eks ser den Libero reklame med de små nyfødte

Men de rigtig store tude ture kom efter jeg var gået over tid... det var stort set alt der kunne få mig ned med flaget. Puha, der var jeg godt nok forstyrret oppe i hovedet af at vente på vores baby der bare ikke ville ud.

Anmeld

7. februar 2011

Frøken J.

7. februar 2011

Dansker i England

Jeg var i bussen på vej til lufthavnen, da jeg var gravid, og ved et stoppested ville en mand stige på, men hans billet var ikke gyldig, så han blev nødt til at købe en ny (jeg sad på forreste sæde), og mine øjne blev helt fyldte med tårer over, at det var så uretfærdigt at han blev nødt til at købe en ny billet  

Anmeld

7. februar 2011

Disa

Jeg kan tude over mange ting, især ting i fjernsynet.

Min kæreste kigger sødt på mig og siger: "jamen søde skat, nu bliver jeg altså snart nød til at ringe til viseværten og sige at vandrørene er sprunget igen."

Og så tuder jeg igen mens jeg små griner.

(Ved ikke om jeg er blevet gravid endnu, skal teste om en uge) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.