Sjove ting du har tudet over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.652 visninger
59 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Frøken J.

De kære graviditetshormoner kan jo godt spille nogle puds, og hold OP hvor kan jeg godt mærke, at jeg er totalt overfølsom. Jeg tudede som en baby, da jeg i dag læste at en bekendt af familiens datter venter en pige. Og jeg kender ikke en gang datteren sådan rigtigt! Jeg blev bare så rørt.

Den anden dag brød jeg fuldstændig sammen, da jeg tabte min pudder på gulvet  Synes bare livet var total hårdt og uretfærdigt lige der

Og så skulle i se mig igår, da jeg lige skulle gense det afsnit af venner, hvor Rachel føder Emma. Jeg tudede nonstop hele afsnittet.

Hvad for nogle spøjse ting har sat tårekanalerne i gang hos jer pga. de skøre hormoner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

helora

Jeg var så langt ude i hormonpåvirkning, at jeg fældede en tåre over en Lambi-reklame - den der med det lille hvide lam, der lægger sig på en pakke køkkenruller Behøver jeg sige, at min mand var meget bekymret for mig...

Nå jo, og så lige dengang i brusebadet, hvor jeg tabte sæben og ikke kunne bukke mig langt nok ned til at kunne nå den - og måtte kalde på min mand Kors han har haft det sjovt...

Anmeld

7. februar 2011

Frøken J.

helora skriver:

Jeg var så langt ude i hormonpåvirkning, at jeg fældede en tåre over en Lambi-reklame - den der med det lille hvide lam, der lægger sig på en pakke køkkenruller Behøver jeg sige, at min mand var meget bekymret for mig...

Hahaha, ej hvor sødt

Anmeld

7. februar 2011

SSL

Jeg synes bestemt at jeg kan mærke min følsomhed er MEGET sårbar efter vi prøver at få bebs

Jeg tuder stort set, HVER gang jeg ser en sød film, serie eller hvis det er super sørgeligt.. Jeg kan slet ikke se noget mere, hvis det omhandler syge, mishandlede, eller andet grusomt med børn, jeg virkelig - stortuder!!

Det er rigtig slemt bare ved at vi prøver.. Hehe.. Så jeg tør slet ikke at forestille mig hvordan det er, når jeg bliver gravid.. Puhaae! Kæresten synes bare jeg er rigtig underholdnene, og frygter en tudende kæreste når jeg bliver endnu mere hormonella

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Merci-reklamerne

Anmeld

7. februar 2011

LRJ

Den Pudderen har jeg os grædt over, Så over at jeg ikk kunne finder Strømper, Over der ikk var mere Mælk når jeg nu lige havde lyst til mælk, Og Alle Sørgelige film, og fødsler hehe
det er sjovt de ting man kan komme til at græde over når man er gravid

Anmeld

7. februar 2011

SSL

helora skriver:

Ej altså, hvor er det da egentlig kært

Jeg tænker også, stakkels de mænd De gennemgår også lidt faser med os kvinder der er helt forstyrret både inden, under og efter fødsel hehe..

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

Secrets skriver:

De kære graviditetshormoner kan jo godt spille nogle puds, og hold OP hvor kan jeg godt mærke, at jeg er totalt overfølsom. Jeg tudede som en baby, da jeg i dag læste at en bekendt af familiens datter venter en pige. Og jeg kender ikke en gang datteren sådan rigtigt! Jeg blev bare så rørt.

Den anden dag brød jeg fuldstændig sammen, da jeg tabte min pudder på gulvet  Synes bare livet var total hårdt og uretfærdigt lige der

Og så skulle i se mig igår, da jeg lige skulle gense det afsnit af venner, hvor Rachel føder Emma. Jeg tudede nonstop hele afsnittet.

Hvad for nogle spøjse ting har sat tårekanalerne i gang hos jer pga. de skøre hormoner?

Da jeg åbnede fryseren i dag, røg hele skuffen ud og skilte sig ad, hvorefter ALT lå på gulvet  Der var jeg godt nok også ved at gå i spåner hehe

Anmeld

7. februar 2011

helora

SSL skriver:

Ej altså, hvor er det da egentlig kært

Jeg tænker også, stakkels de mænd De gennemgår også lidt faser med os kvinder der er helt forstyrret både inden, under og efter fødsel hehe..

Ja mon ikke de bliver sat på prøve Det værste er, at de husker de der episoder og bruger dem imod en senere

Anmeld

7. februar 2011

helora

Katte87 skriver:

Da jeg åbnede fryseren i dag, røg hele skuffen ud og skilte sig ad, hvorefter ALT lå på gulvet  Der var jeg godt nok også ved at gå i spåner hehe

Ej, det forstår jeg så godt. Jeg var begyndt at tude helt uden at være hormonpåvirket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.