Sjove ting du har tudet over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Svane83

Secrets skriver:

De kære graviditetshormoner kan jo godt spille nogle puds, og hold OP hvor kan jeg godt mærke, at jeg er totalt overfølsom. Jeg tudede som en baby, da jeg i dag læste at en bekendt af familiens datter venter en pige. Og jeg kender ikke en gang datteren sådan rigtigt! Jeg blev bare så rørt.

Den anden dag brød jeg fuldstændig sammen, da jeg tabte min pudder på gulvet  Synes bare livet var total hårdt og uretfærdigt lige der

Og så skulle i se mig igår, da jeg lige skulle gense det afsnit af venner, hvor Rachel føder Emma. Jeg tudede nonstop hele afsnittet.

Hvad for nogle spøjse ting har sat tårekanalerne i gang hos jer pga. de skøre hormoner?

En meget hormonel dag præsterede jeg at begynde at tude over at min computer drillede og jeg var nødt til at genstarte den...

Det synes jeg selv var temmelig fjollet selv i øjeblikket jeg kunne bare ikke lade være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

sarahb

jeg tudede igår over et afsnit med en skoleklasse. Og så var der 2 der var oppe og skændes og mobbede hunanden lidt så tudede jeg... min mand grinede af mig og sagde; eiiiii det gør du ikk vel.. JOOOOOOO..

Og hvis nogle driller Isaac når han starter i skole så går jeg ammmmokkkkk.. hihi

Anmeld

8. februar 2011

Maja_4000

Jeg græd over alt - sådan føltes det i hvert fald :b

En dag brød jeg helt sammen fordi min kæreste ikke gad skrave fliserne , efter han havde været i bad !  Det er da for dumt :b

Men jeg var værre efter jeg havde født .. De første 3 - 4 uger skulle der virkelig ingenting til ;o

Anmeld

8. februar 2011

sabi1979

Da jeg var gravid med min lille xenia, græd jeg hver gang jeg hørte "POKER FACE" (lady gaga)

Anmeld

8. februar 2011

Troldemommi

jeg kom til at græde i fakta igår fordi jeg så en baby der græd det var mere end hvad jeg kunne klare, jeg stak hovedet ind i fryseboksen for at skjule det for de andre kunder :-( PINLIGT

Anmeld

8. februar 2011

Ciss

Da jeg gik gravid med den første var var jeg nødt til at gå ud, hvis min mand ville se TVavisen eller lignende. Hvis der kom det mindste om børn, om det nu var flygtninge, noget om skole eller børnehave, noget med ernæring, krigsreportager eller hvad det nu måtte være, så klarede jeg ikke at holde tårene tilbage. Jeg syntes, det var så vanvittig trist at tænke på de børn, som har problemer. Jeg var helt opløst, så efterhånden måtte jeg bare opgive at se nyheder af nogen slags...

Nu klarer jeg heldigvis at se en reportage om madordning i børnehaven eller lignende uden at gå helt i spåner ....

Anmeld

8. februar 2011

Ayasmor

Da jeg var højgravid stod jeg på i køen i den ene ende af apoteket. Ved den anden ende ved indgangen kommer en mor ind med hendes få dage gamle baby som pludselig begynder at græde. I samme øjeblik begyndte Aya at sparke inde i maven og tårene trillede ned af kinderne på mig. Flere var henne og spørge om jeg var okay, og jeg måtte jo smile til dem og forklare det med at barnegråden altså bare gik lige i tårekanalerne på mig som højgravid.. Pinligt...

Anmeld

8. februar 2011

JuliaNielsen

Jeg har tudet over at min kæreste havde været forlovet for ca 6 år siden med en han kun havde været sammen med godt 1 år og vi har været sammen i 3½ :-)

Hihi, blev ked af der ikke sad en ring på min finger ;-)

Anmeld

8. februar 2011

SSL

helora skriver:

Ja mon ikke de bliver sat på prøve Det værste er, at de husker de der episoder og bruger dem imod en senere

Forhåbentlig kun til 'mobning'? :-) Det gør min kæreste allerede nu! "skal jeg hente servietterne"  hehe.. Onde, men dejlige mand!

Anmeld

8. februar 2011

Frøken J.

SSL skriver:

Forhåbentlig kun til 'mobning'? :-) Det gør min kæreste allerede nu! "skal jeg hente servietterne"  hehe.. Onde, men dejlige mand!

De er så onde de mænd! jeg tudede lidt på wc'et i nat Da min kæreste kom i seng, vækkede han mig, fordi jeg var BADET i sved! Og jeg sveder ALDRIG! Jeg havde ikke haft mareridt eller noget. Men min hud var ikke bare fugtig, den var decideret VÅD og min dyne og pude var også helt våd. Ad.. Synes det var så pinligt, og aner ikke hvorfor jeg fik den svedetur, men min kæreste drillede mig bare over jeg fik totalt nedtur over det, og prøvede at gøre det til noget sjovt.. Så som at han håbede han ikke druknede i nat i sengen ved siden af mig Haha. Han er sku dejlig og opmuntrende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.